3.5 (F)

529 30 79
                                    

Şakasız bu bölümü ağlayarak yazıyom. Bu fic'e çok bağlanmıştım...
Ama özel bölüm çok küçük bir ihtimalde olsa gelebilir!
Medyadaki şarkıyı dinleyip okuyun!
(Still wiht you)

🍷

Her şeyin bir sonu vardır değil mi?

......

"Jisung..."

"Minho?" Jisungun sesini duyduğumda istem dışı gülümsedim.
Kurşun sesi ondan değildi.

Kimdi?

"JİSUNG!" Diyip elindeki silahı yere fırlattı changbin.

"Changbin?" Diyip şaşkın bir şekilde Chanbing'e bakıyorduk. Silah sesi changbinden gelmesi içime bir su serpmişti.

"Jisung sen aptal mısın? Gerçekten canına mı kıyıcaksın?" Diyip jisungun yanına oturmuştu changbin. Ben ise olayın şokundan çıkamamış yerdeki taşları izliyordum. Jisungun ağlaması biraz daha şiddetlenmişti.

"Yaşamak için bir sebepin yok changbin!" Diyip hıçkırdı jisung.

"Ben?" Demiştim gözlerimi yerdeki taşlardan çekip jisungun yüzüne bakıyordum. Göz yaşları çenesinden aşağı doğru süzülüp üstünü ıslatıyordu. Jisung'a biraz daha yaklaşık elini okşadım. Diğer elimle yanağından süzülen göz yaşlarını hafif hareklerle sildim.

"Ben... benim için yaşıyamaz mısın jisung? Bizi yarım mı bırakıcaksın jisung?" Diyip tatlı bir gülümseme sunmuştum. Changbin araya girip ikimizde kolumuzdan yukarı kaldırıp götürmeye başlamıştı.

"Hadi gidelim şu siktimin yerinden"

4 ay sonra.

Sabah jisung'tan önce minho uyanmıştı. Bugün işten izin alıp jisungla vakit geçirecekti...

Gözlerini yavaş yavaş yanında yatan bedende gezdirip düşünmeye başladı.

Ya o gün Changbin olmasaydı?

Seungminden bir haber almıştık kendisi iş için Avustralyaya gitmişti ve hala oradadaydı chanla beraber

Kesin iş içindir.

Jisungu izlemeye tekrar dönmüştü minho. Çıplak göğüsü, pembesi dudakları,karışmış saçları...

Gerçek bir ömüre bedeldi.

Kim katile aşık olur ki?

Tabikide minho.

Yavaş yavaş gözlerini açarak sevgilisine baktı jisung. Minhonun gözlerindeki parlaklığı görüp gülümsedi jisung.

"Min" dedi jisung uykulu ses tonuyla.

"Efendim sungiem?" Diyip hafif bir gülümseme bıraktı minho.

"Özür diler-" jisungun bu cümlesini minho öperek susturmuştu.

"Özür dileme güzelim"

The Walking Dead? | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin