Melez Prenses

78 3 5
                                    

Burası çok ihtişamlı.her yer altınlar mücevherler ve beni sinsice gözetleyen bakışları ile tedirgin eden garip giyinimli insanlar ile dolu.sanki benim için biçilmiş önümdeki uzun yoldan ilerliyorum.az önce bahsettiğim insanlar ise önüme güller elmaslar yağdırıyor.yolun sonu sanki çok uzak ama bir o kadar da yakın.bitmek bilmiyor.yavaş yavaş bir kapıya yaklaşıyorum.kapının üstünde kendi yansımamı görüyorum.gözümde sürme ve üstümde tıpkı bu insalarınkine benzeyen ama daha da ihtişamlı olan garip kıyafetler var.önüme çıkan kapıyı durmama gerek kalmadan açıyorlar.yürümeye devam ediyorum.karşımda muhteşemliği ve kusursuzluğu ile yakutlardan,elmaslardan altınlardan bezenmiş bir taht ve başında ise güzelliği ile büyülendiğim saçları örgülü ve başında garip tacı ile uzun sürmeli gözleri,takıları siyahi,melez bir kadın.ismini az önce yanına gelip kedi tacında bile daha büyük ve ihtişamlı olan koca bir tacı getiren hizmetliden öğrendiğim Melez prenses.karşısına geldim.adeta gözleri ile büyülüyordu beni.hizmetlinin getirdiği koca tacı aldı bana doğru yaklaşarak başıma taktı.sonra onu izleyen insalara dönerek tüm asaleti ile haykırmaya başladı.
-kralımız Amon artık yeniden aramızda!
Yüce Amon'a selam olsun!
Bunları dedikten sonra salondaki tüm insanlar aynı şeyi tekrar edip yüce Amon'a selam olsun diyerek bağırmaya başlar.neler olduğunu anlamadım ananı rüya artık beni iyice korkutmaya başlamıştı.artık uyanmak istiyordum.tam o sırada bir sesleniş ile gözlerimi açtım.karşımdaki annemdi ve lisenin ilk günü için beni uyandırmaya odama gelmişti.gördüğüm rüyanın etkisinden çıkmaya çalışıyordum.bu zor olmadı gerçi.çünkü zaten uzun zamandır bu tür rüyalar görüyordum.nedenini ise bilmiyordum.son zamanlarda çok fazla tarih çalışıyor olmalıydım.bunları düşünürken annem bana seslendi.
-o yataktan çıkmazsan kahvaltıya geç kalacaksın birazdan servisin gelecek acele etmen lazım tatlım.

Reenkarnasyon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin