prolog?

372 8 0
                                    

PIERWSZE DWA ROZDZIAŁY BĘDĄ O NIEJ SPRZED 3 LAT!!

Victoria Harris zmagała się z depresją, od lat była krytykowana za jej wygląd. Mieszkanie daleko od Los Angeles nie wychodziło jej na dobre. Kochała trojaczki. Tam miała swoje prawdziwe życie. Tutaj dało by się obliczyć ile ma prawdziwych przyjaciół na jedej ręce. Harper Thomas w porównaniu do innych myślała o niej za dużo. Po pierwszej próbie samobójczej, Harper nie odstępowała jej na krok. Ciągle do niej przychodziła, i troszczyła się o to żeby nigdy nie myślała o kolejnej próbie.

O rodzicach Victori za dużo powiedzieć nie można. Matka krytykowała jej figurę przez co popadła w zaburzenia odżywiania. Były czasy że zabraniała jej jeść przed ważnym wydarzeniem. Penelope Harris była jej znienawidzoną osobą. Od dziecka nie zwracała na nią uwagi, dla niej ważniejsze były pieniądze. Miała podwójne życie.

Ojciec Victori, Alexander Harris był osobą której Vic nie zabardzo pamiętała. Niektóre wspomnienia z dzieciństwa budziły w niej zamiast smutku, gniew. Nieprzejmowała się ojcem bo to przecież on ją zostawił. Miała tylko 4 lata, matka się nią nie interesowała a ojca prawie że nie znała. Miała 9 lat gdy depresja powoli rozkwitała, ciągle słyszała że jest trudnym przypadkiem. Ale co się dziwić?

Zdarzenie sprzed 3 lat ciągle ma w pamięci, a na samą myśl chce jej się wymiotować.

AUTORKA:

Na początku rozdziały będą dość krótkie. Próbuję pisać ale czasami brakuje mi weny.

Dużo książek na wattpadzie przeczytałam o trojaczkach. Sama chciałam spróbować. Nie mam takiego talentu do pisania jak inni, ale mam nadzieje że wam się spodoba.

Jeśli podoba wam się pomysł możecie dać gwiazdkę.
Buziaczkii 💋

Do you still love me?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz