1.5

1K 126 55
                                    

Changbin

Bu çocuk gerçekten deli. Ama bi o kadar da etkileyici. Konuşurken dudakları dudaklarıma sürtüyordu. Kafamı çevirmeden elimden telefonumu bıraktım. Elimi çenesine koyup kendime iyice çektim. Dudaklarımızı birbiriyle bulusturdum. Mutlu olmuş olacak ki dudaklarının gerilmesinden gülümsediğini anlamıştım.

O farklı. Gerçekten farklı. O benim öğrencim. Fakat bunu engel olarak göremiyorum. Gerçekten fazlasıyla etkilenmistim ondan. Ellerini boynuma getirip parmağının ucuyla yavaşça gömleğimin iliklerine getirdi. Her birinin üstünden parmağıyla geçip aşağıya doğru kaydırdı. En son geldiği yer pantolon düğmem olunca yavaşça ondan ayrıldım.

Dudakları kızarmış, gülümsüyordu. Elini çekip saçlarını karıştı. Yavaşça dudaklarını yalayıp ayağa kalktı. Ellerini masaya dayadı, eğilerek konuştu.

" Konu şimdi tamamen oturdu hocam, teşekkür ederim;)"

Yutkunarak kafamı eğdim ve masanın üstündeki eşyalarımı topladım. Ayağa kalktım. Bunları yaparken o da sırasına oturdu ve beni izlemeye başladı. Bi an gülümseyerek durdum ve ona doğru döndüm.

" Anlamadığın konu olursa gelirsin yanıma."

" Yanınız asla boş kalmayacak emin olun."

Sınıftan çıktığımda hızlıca öğretmenler odasına girdim. Kalbim yerinden çıkacaktı. Tüm hocalar derste olduğu için oda tamamen boştu. Kapıyı kapatıp arkasına yaslandım ve derin bir nefes aldım.

Odaya doğru ilerlediğimde masanın üstünde duran ders programına baktım. Bu saatten sonra dersim olmadığı gözüküyordu. Bende hızlıca toparlandım ve okuldan tamamen çıktım.





Jeongin




Okul tamamen bitmişti. Bizim tayfayla çıkışa doğru yürürken bi yandan etrafıma bakınıyordum. Gözlerim onu arıyordu. Fakat göremedim. Okuldan tamamen çıkmıştık. Duraktada yoktu. Eve gittiğimde direk odama girdim ve kendimi yatağa bıraktım.

Telefonu elime alıp öğretmenlerinde bulunduğu sınıf grubuna girdim. Ordan canım, bitanecik hocamın numarasını buldum. Rehberime kaydettikten sonra yazmaya başladım.




Changbin - Jeongin



Çıkışta seni göremedim:(( -
Hocam benden mi 
kaçtınız yoksa:((

- Dersim yoktu, o
yüzden erken çıktım.
Ve ayrıca neden senden
kaçayım Jeongin?

Sizi yiyeceğimden -
korktunuz bence;)

- Aynen Jeongin.

Şey dicektim ben -

- Hm?

Yarın boş dersiniz -
var mı?

- Ne yapacaksın?

 


Ben bu konudan bi -
önceki konuyu
anlamamıştım da.
Siz bana onuda anlatır
mısınız?

- Yeni bahanen ders
oldu. Bunada şükür.

Hocam demeyin öyle:( -

- Bence doğruları konuşmak
yanlış olmamalı. Ayrıca sadece
ders içinse sana ayırabilecek
vaktim var.

O da olur:( -

- Eminsin dimi?

Eminim:( -

- Dersini çalış, çok geç yatma.

Ay siz beni mi -
düşünüyorsunuz canım hocam.

- Sanada iyi akşamlar 

İyi akşamlar hocam:( -







Matematik Hocam [Jeongbin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin