" Senin ben fikrine sıçayım tamam mı aptal herif!!"
Kafasına atılan bir kitap ile daha çok afallamıştı Jisung. Bu seferin o atılan kitabı alıp Jeongin'e attı.
" Ya ben nerden bileyim böyle olacağını!!"
" Kendi çıkarın için ortak oldun dimi!!"
" Ya ne alakası var Jeong kendine gel!"
Jisung bi anda ciddileşmişti. Durul geri çekildi.
" Beni başkalarıyla karıştıyorsun, ben gözünde öyle biri miyim he!?"
" Ya öyle deği-"
" Ya sinirine hakim ol ya da bir daha benimle konuşma!"
O sinirle Jisung'da çekip gitmişti. Yine dımdızlak ortada kalmıştı Jeong. Yaptığı büyük hataydı fakat öyle dememesi gerekiyordu. Öyle sanmıştı arkadaşını.
Derin bir nefes vererek kitaplarını yavaş yavaş topladı. Çantasına takip yürümeye başladı. Durağa gelip oturduğunda bir yandan otobüse bakıyor bir yandan da Changbin'i aramak ile aramamak arasında gidip geliyordu.
Vazgeçip telefonunu cebine tekrardan koydu. Bir süre sonrada zaten otobüsü gelmişti. Binip eve ilerledi.
Eve geldiğinde çantasını odanın bir köşesine koyup direk yatağa girdi. Eve geldiğinde ne annesine ne de babasının yüzüne bakmıştı. Moralinin düşün olduğu anlaşılıyordu. Kapısının çalındığını duydu. Gel komutu ile yatakta doğruldu.
İçeriye giren annesiydi. Şefkatle yaklaştı oğluna. Yatağın bir kenarına oturup saçlarını okşayarak başladı.
" Oğluşum.. Bugün bir şey mi oldu? Hem geç geldin eve, neredeydin?"
Jeong yutkunmuştu. Sonrasında boğazını temizleyerek konuştu.
" Okul çıkışı biraz arkadaşlarla takıldık. Hem bir şey olmadı. Sadece biraz halsizim."
" Emin misin? "
" Hmhm..önemli bir sey olmadı."
Annesi onaylayıp yavaşça oğlunun saçlarından öptü ve odadan çıktı. Jeong tekrardan kendini yatağa bıraktı. Telefonunu çıkardı ve Chang ile olan sohbete girdi.
Changbin - Jeongin
İyi misin?-
18.06Rolleri mu değiştik-
18.13Özür dilerim -
18.15- Dileme
Özür dilerim -
18.27
Görüldü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Matematik Hocam [Jeongbin]
Fanfiction*Kurallar* 1. Sivil gelme 2. Derste telefonla oynama 3. Okul araç gereçlerine zarar verme 4. Öğretmenine sakın ama sakın aşık olma? •°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°