3.3+2☆

504 55 38
                                    

Hyunlix'i unuttum sandınız dimi. Yio skzkskzkskkz

Her yaşanmışlığın bir arka planı vardır. Ve tabiki bunların arasında ise insanlarda yer alır. Geride kalan kişilerden biri Hyunjin'di.

Duygularının boşa harcanması canını çok yakmıştı. Saftı genç. Aşk için saftı. Bu yaşanan olayın başında Jeongin olması onu kırmıştı. Bir ayna gibi parçaları her yere saçılmıştı.

Fakat onu birleştiren, onun için kendini feda edebilecek o kişi ile tanışmıştı. Bu olaydan sonra ona tek iyi gelen kişi olmuştu.

Okulda dolaşan o üç ruhun ikisi, birbirleri ile mutlu bir hayata başlamışken sona kalan o ruh kaybolmuştu. Fakat o ruhu Felix bulmuş ve yaşatmıştı.

İlk birbirleri ile konuşması pek iç açıcı olmasada Felix, Hyunjin'in peşini bırakmamış ve olayların hepsini öğrenmişti. Jeongin'e karşı kin beslememişti fakat fazla kızmıştı.

Genci o halde görmek onu bile üzmüştü. Fakat soracaksınız. Neden Felix Hyunjin ile bu kadar ilgileniyor?

Çünkü genç Hyunjin'e karşı tanıştıklarından beri platonik bir şekilde aşkını beslemişti. Uzaktan sevmişti sürekli. Şimdi ise kendi aşkları için kırılan sevgisini fırsat bilerek düzeltmeye çalışmıştı.

Evet, onun sevgisi Hyunjin'di. Zaman zaman oturup saatlerce dertleşmişlerdi. Yeri gelip saçma sapan olaylar yüzünden sızlınıp üzülmüş olsalar bile bi şekilde keyiflerini bulup hep gülmeye çalışmışlardı.

Özellikle Felix bunun için cok çabalamıştı. Tek aşkının gülüşüne aşıktı o. Öncelerde genç her güldüğünde uzaktan Felix'de gülümsüyordu.

Zaman geçtikte ikili daha fazla yakınlaşmış ve flört tarzı takılmaya başlamışlardı. Sürekli bi buluşma, konuşma çabası içindeydiler birbirleri ile.

Hyunjin kendini toparlayıp Jeongin'e olan aşkını yok ettiğinde odağını ona her zaman yardımcı olan gence çevirmişti. O da biliyordu her daim birbirlerine destek çıkacaklarını. Ama ondaki düşünce farklıydı. Farklı hissettiren şey ise üstündeki Felix'in bakışlarıydı. Üzgünüm ama, eyes don't lie;)

Her gün konuştuklarında asla değişmeyen heyecanları vardı. Peki Hyunjin hiç mi bu kadar uzun sürede ufak bi duygu kırıntısı göstermemiş?
Tabiki de o duygu kırıntılarından daha fazlası var. Fakat özellikle Jeongin olayından sonra bunları göstermiyordu.

Aslında Hyunjin Felix'in ona flörtöz bir şekilde yaklaşması hoşuna gidiyordu. Ve tabiki Felix bunu anlayabiliyordu. Ona olan aşkını daha çok belli ediyordu. Ve artık her ikiside bunun farkındaydı.

Yaklaşık 2-3 ay sonra dayanamayan gençler Felix'in adımı ile sevgili olmuşlardı. Şimdi ise mutlu bir şekilde, hiç bir şeyi kafalarına takmadan  yaşıyorlardı.

Ve elbette gün geçtikçe birbirlerine olan aşkı daha çok alevleniyordu...

Matematik Hocam [Jeongbin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin