1.7

952 110 89
                                    

Gençler aldığı içkileri sahil kenarında içiyordu. Chang bitirdiği şişesini yenilirken Jihyo ona gülüyordu.

" Bu bizim 'yok ben gelmiyim' diyen salak değil mi?"

Suga bir kahkaha patlattığında Chang onlara ters ters baktı.

" Ne yani işimizin olmasıda mı suç? En azından benim düzgün bir isim var. Sen anca milleti koştur."

Jihyo beden hocasıydı. Staj yapmasına gerek kalmadan direk işe girebilmişti. Chang bir yudum daha alacakken yanındaki Jisoo şişesini gençlere doğru uzattı. Chang hafifçe gülerek o da uzattı. Diğerleri fark edince birlikte şerefe yaparak içeceklerini kafaya dikmişlerdi.

Chang arkadaşlarının yanında kendini sakin ve üstünde baskı yokmuş gibi hissediyordu. Okuldan çıkınca o da bir öğrenci oluyordu sanki. O da çok büyük değildi ders verdiği kişilerden. Denizin dalga sesleri gençleri rahatlatırken uzaktan bir grup öğrenci gülüşerek sahilde dolanıyordu.

Şahsen orası herkese açık bir yer olduğu için gençler çokta takmadı. O sırada uzaktan gelen gençler kendi aralarında bir şeyler konuşuyorlardı.

" Jeong kanka çakmağı versene."

Jeong ceplerini yokluyordu. Az önce cebine attığı çakmağı şimdi bulamıyordu. Seung ona doğru bir küfür savurdu.

" Amk kaybettim deme bende seni kaybederim."

" Kanka düşürmüşüm herhalde yoklar."

Gençler derin bir nefes vermişti. Yuqi uzakta oturan Chang ve arkadaşlarını işaret etti. Tabi gece olduğu için karanlık nedeniyle yüzleri pekte gözükmüyordu.

" Kanka şunlardan ödünç alsana."

Jeong onay anlamında kafasını salladı. Oturup içen gençlerin yanına ilerledi. Chang en kenarda oturduğu Jeongin onu fark etmeden direk ortada oturan Suga'ya sordu.

" Pardon, çakmağınız var mı acaba?"

' Malesef, ben sigara kullanmı-"

Tam o sırada elini uzatan gencin avucuna sertçe bir çakmak kondu. Jeong koyan kişiye döndüğünde Chang olduğu gördü. Ağzı açık kalmıştı. Chang sinirliydi fakat belli etmiyordu.

" Senin olabilir. İç bakalım şimdi. "

Chang göz temasını kesip önüne baktı. Jeongin ise kendine gelmeye çalıştı.

" Ş-şey teşekkür ederim..."

Hızlıca yanlarından ayrılıp koşarak arkadaşlarının yanına gitti. Onları kolundan tuttuğu gibi geldiklerini yöne yürüttü.

" Noluyo Olm?! Biz zaten bu yoldan geldik."

" Çok konuşma yürü!"

Çakmağı onlara vermemişti. Bir süre sonra gençlerden ayrılan Jeongin evine ilerledi. Daha evine gitmesine çok varken telefonuna gelen bildirimle elini cebine attı ve telefonunu açtı.


Changbin - Jeongin



- Utanmıyor musun?
Bu yaşta içiyorsun birde.

Ben özür dilerim -

- Nerdesin?

Eve gidiyorum, -
Ya sen?

- Bu seni ilgilendirmez.
Çok uğraşmadan evine git.

Peki, tekrardan -
Özür dilerim

Görüldü





Jeongin hızlıca evine ilerledi. Gece geç geldiği için ailesini uyandırmadan eve girdi ve hemen kendisini odasına attı. Kendini yatağına bıraktığında elini telefonuna attı. Telefonu kaldırıp uzanırken bir resim çekti. Bu resmi Changbin'e attı.

Changbin - Jeongin

Changbin - Jeongin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evdeyim -

Ve seni seviyorum -

01.37 gönderildi



Matematik Hocam [Jeongbin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin