•GİRİŞ•

18 9 3
                                    

Rihanna/Diamonds•

Değerli Okuyucular,
Bugün sizi bir yere davet etmek istiyorum.
Bu Kitabın sayfaları arasında dolaşırken hayatın en dokunaklı ve kırılgan anlarını birlikte keşfedeceğiz. Aşkın içtenlikle yeşerdiği sayfalar, durmadan geçen geçmişin yansımaları, ayrılığın acısını yüreklerimizde hissettiren dizeler ve ölümün gizemine dair sorgulamalarla dolu bir süreç sizleri bekliyor.
Bu yolculuklar aşkın, beklemenin, ayrılığın ve ölümün hikayesini anlatılacaktır.
Ve bu hikaye, belki de kendi yaşamınızın bir parçası olacak. Kitabımızın sayfaları arasında çok çeşitli ayrıntıları keşfedeceğiz. Ilk görüşte aşkın güzelliğini deneyimleyeceğiz, derin ve sürekli büyüyen bir aşkını fazlasını göreceğiz, aşkın acımasız çatışmalarını tanıklık edeceğiz ve sonunda aşkın ölümün karşısında çaresizliği ile yüzleşeceğiz.
Birbirine kenetlenmiş bu temaları güçlü deneyimler ile öğreneceğiz.
Gelin sizle bu duyguları biraz daha konuşalım;
Aşk... insanoğlunun varlığından bu yana en büyülü ve karmaşık duygusudur. Iki insanın ruhunun birbirine dokunduğu, sevginin gözlerinden okunduğu, o anları yaşarken onun bir kelimesi sanki bir nota gibi kalbimizde çalacaktır. Aşkın renkleri, içeriği ve dokusu ile örülü olan bu sayfalar hem kendi aşkınızı hatırlatacak hem de karakterlerimizin yaşadığı aşk hikayelerini göreceğiz.
Bekleme... birini beklerken geçen saatler, günler, belki de yıllar boyunca içimizde büyüyen satırların anlatıldığı bölümler sizi derinden etkileyecektir. Saniyelerin yıllara dönüştü, özlemle yoğurulmuş bir bekleyişin içinde bulacaksınız kendinizi. Beklemenin yüreklere nakşettiği derin izi, kelimelerle dokunduğum bu sayfalarda bulacaksınız beklemenin taşıdığı duygunun gücünü hissedeceksiniz.
Ayrılık... hayatın kaçınılmaz bir gerçeğidir. Ancak bu kitapta ayrılıkların yarattığı boşluklar anılar ve hatıraların ne kadar güçlü olduğunu gösterecek. Ayrılığın ardında yeni başlangıçları keşfederken yaşanan onca şeyin kıymetini anlayacaksınız.
Kitabımız duygusal bir yolculuk olacak, belki gözyaşlarına yol açacak, belki de gülümsemene sebep olacak. Umuyorum ki bu hikaye birilerinin kalbine dokunabilir.
Değerli okuyucular, bu kitap sadece sözlerden ibaret değil içinde binlerce duygunun deneyimin ve anının izi bulunuyor. Ruhunuzun derinliklerine dokunmak dileğiyle.
Hazır mısınız?
Keyifli okumalar!
Sevgiyle yazarınız...

Geçmiş ve gelecek arasında bir köprü kurarak, onlar bir bölüm olmayı seçmediler bütün kitabımız oldular.
İçten gelen duygularla ve en derin anlamlarla dolu bu hikayelere kulak vereceğiz.
Unutmayın ki, hayatın en değerli anları, kalbimizde ömrümüzün sonuna kadar yaşar.

Sevgili okuyucular, yüreklerimizin en derin köşelerine dokunan bir hikayenin kapılarını aralayacağız.
"Yaralı Kalp" dediğim kişiye armağandır bu kitap. Zaten ilk kitabımız aşk katilinde de ona armağan ettiğim bölüm bulunmaktadır.
Her sayfada paylaştığımız anılarımızı, duygusal derinliklerimizi ve bağlılığımızı yansıtan bir ayna olacaktır. Belki de hayatın çıkışları ile şekillenmiş kırgınlığın ve gücün bir arada dans ettiği bir hikaye bu. İşte bu yüzden bu kitap sadece bir metin yığınından ibaret değil bu sayfalar içimizdeki kalplerin resmi, kalbimizin çırpınışları ve ruhumuzun fısıltılarıyla dolu. Hayatın içinde hepimiz yaralanırız bir şekilde belki de geçmişteki bir kayıp yüzünden...
Ama unutmayalım ki onun yarası bir öykünün başlangıcıdır ve her öykü yeni bir başlangıcın haberidir. Bu kitap yaralarımızı sarmayacak aynı zamanda içimizdeki sevgiyi umudumuzu ve parçalarımızı da yeniden keşfetmemize yardımcı olacak.
Sevgili okurlar "Yaralı Kalp" ile başlayacak olan bu yolculuklar belki de kendi hayat hikayenizde yeni bir sayfa açmanıza vesile olacak. Umarım bu kitap duygusal açıdan zenginlikler sunarken yaralarınızı da merhem olma gücünü taşıyacaktır.
Birlikte ağlayacağız, gülümseyeceğiz ve en önemlisi birlikte iyileşeceğiz.
Umutsuzluğun gölgesinde bile Yaralı kalbin yanında olacağım.
Şimdi bu sayfalardaki harf ve kelimelerle örülmüş dünyaya dalma zamanı geldi.
Haydi Sayen'in yaralı kalbi (hakan) nasıl onarmaya çalıştığını ve sevgi ile dolu bir öyküye adım atmaya hazır mısınız?
Saygılarımla yazarınız...

Herkesin vardır bir yarası. Belki gidip dönmeyen, belki de hiç gelmemiş biri... Hayat sürprizlerle dolu. Asla olmaz dediğim şeylerin , acı dolu bir şekilde yaşanmasına tanık oldum.
Gecelerin bitmesini güneşin doğmasını isterdim eskiden. Birbirine iyi geceler dileyenlere özenirdim. Çünkü bana göre geceler iyi değil. Düşünmekten uyuyamak, sürekli olmasını istediğim şeylerin hayalini kurmak ve bunların imkansız bir hayalden ileri olmadığını bilmek... Çok acı.
Ama hep kötü şeyler olmaz ya hayatta?
Belki edilen küçük bir iltifat, alınan küçük bir çikolata, bazen de ayrılan küçük bir zaman... Bunlar da mutlu etmez mi?
Birisiyle tanışırsınız, hayatınızın geri kalanını onunla geçirmek istersiniz. Birisiyle tanışırsınız sizi bebek gibi sever.
Sizi el üstünde tutar. Her şeyden herkesten sakınır. Içinize doğar ya hani
"Evet ben buldum." Dersiniz.
Çok güzel bir his :)
Ben bu kitabı sapsarı saçları olan, yemyeşil zümrüt gibi gözleri ile beni büyüleyen, kalbimde ki her odacıkta ayrı ayrı yeri olan, kokusuna bayıldığım, eskiden boyumla dalga geçen , ama ne olursa olsun hep iyiliğimi düşünen çocuğa adıyorum.
Bu kitabı hayatımın küçük bir kısmını beraber geçirdiğim, ama o kısa zaman da beni kendine bağlayan kişiye armağan ediyorum.
Şunu unutmayın umut güzeldir ama umut da insan öldürür...
Sizden biri.

Anıların tozlu raflarında unutulmuş hikayeleri yeniden hayata döndürmek dileğiyle...
Kendi iç dünyamızın kapılarını aralamaya, geçmişin sırlarını keşfetmeye hazır mısınız?
"Yaşamamıza izin vermedikleri çocukluğumuza..." cümlesi sadece bir diziden ibaret gibi görünse de aslında bize bir yolculuğun kapısını aralıyor.

Hazırsanız başlıyoruz!

KAYIP YILDIZLAR:AŞKIN YOLCULUĞU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin