"O iyi mi?"duyduğum ses ile uyandım.Aslında uyandım denemez gözlerimi açamıyordum ve felç olmuş gibi hareket edemiyordum.Bende onları dinlemeye başladım.
"Merak etme Alex o iyi hatta düşündüğümüzden daha iyi beni bile şaşırttı."
evet bağaşıklığım hep iyidir.
Acaba ben ne hastası olmuştum ki?
"Nasıl yani?"
Bu sanırım alex dediği kişiydi."Şöyle bir kurt ısırdığında atlatılması çok zor hele bir insan iken yani ben öyle düşünüyorum sanırım kurt zehri onu kurda dönüştürecek"
ne diyor bunlar ya ne ısırması ne kurdu ne dönüşmesi?
En son bir kurt beni ısırmıştı.Ah başım acayip ağrıyordu. Gözlerimi sonunda açtım ve kafamı tutarak doğruldum."Ahh kafam"
dedim şimdi etraf daha netti.Hastanede değildim bildiğin bir oda da çift kişilik yataktaydım.
Ne oluyordu burda
Doktor olduğunu düşündüğüm kız"Merhaba"dedi.
"beni duyabiliyormusun?"
kafamı salladım."Ne olduğunu hatırlıyormusun?"
bende
"Tam olarak değil"dediğimde ikisi birbirine baktı.Neler dönüyordu burda acaba ve hançerim,a evet o hala geri teptiğim yerindeydi.Bunlar bir garip davranıyordu.
"Kimsiniz siz?"
sordum gayet basit bir soruydu yine birbirlerine baktıktan sonra kız
"ben doktorum adım agatha ve bu da alex sana yardım eden kişi"
alexe baktığında aklıma o kurt geldi gözleri tıpatıp aynı mavilikteydi.Yine beyni me bir ağrı girdi.
"ahh kafam çok ağrıyor"
Agatha hemen yanıma yaklaştı
"hey dikkat et iyi misin?"bende fırsattan istifade hemen kolumu boğazına dolayıp hançerimi agathaya tuttum.
"Neler dönüyor burda hemen anlatın bana ve sorularımı cevaplayın!"Alex yaklaşacakken
"Kıpırdama yerinde kal "
dedim."sakin ol tamam istediğini yapacağım"
dedi ve tekli koltuğa oturdu.
Sorularımı sormaya başladım.
"Burası neresi?"Alex cevapladı
"benim evim "çok komik hahaa
agathaya hançeri biraz daha yaklaştırdım.
"Onu sormuyorum düzgün cevaplar ver bana yoksa doktara yazık olur"
biraz daha hançeri yaklaştırıp birazcık kanamasını sağladım.
"Tamam sakin ol" dedi .Bende tekrar sordum.
"Burası neresi?!"
sinirlenmeye başlamıştım."Burası Alitlenya yani kurt krallığı"
Ne diyo lan bu !!O kurt bunu açıklıyodu.
"Nasıl geldim ben buraya""Ben getirdim" tamam sakinim sakinim.
O anda kolyem aklıma geldi. Hemen agatha yı bıraktım ve
"Kolye kolye vardı o nerde!! "
Yoktu. Durdum. Düşündüm. Agatha boşluğumdan yararlanıp benden kurtuldu.
Alex bana yaklaşacakken bu sefer hançeri kendime tuttum.Bir anda boynumdan yediğim iğne darbesiyle bilincimi baybetmem bir oldu.
●●●●●●
İlahi AnlatıcıAlex daha adını bilmedeği kız için neden endişelendiğini bilmiyordu.
Bu onun için sorun değildi yaraları hemen iyileşirdi. Ama boynundaki yara neden hala iyileşmedi bilmiyordu.
Alex kıza odaklanmıştı. Bir şey olmamalıydı. Çünkü nasıl bu kadar dirayetli olduğunu bıraktığı yaranın neden geçmediğini ve bunun gibi bir çok sorması gereken sorusu vardı.
Kıza odaklıydı. Bir anda kız yatağa yığıldı.
Agatha nın elinde bir iğne vardı.
"Ne yaptın ona?!""Sakin ol sadece sakinleştiriciyle bayılttım, yani sorun yok "
sonra içeriye alex in kız kardeşi lena girdi.
Arada saraydan kaçmak için abisine gelirdi.Bu günde o günlerden biriydi."Abi ne oluyor burda ve bu kim ?"
Alex simgeyi yatağa güzelce yerleştirdi ve odadan çıktılar.Alex kardeşine herşeyi anlattı.Kardeşi abisinin lanetini biliyordu.
15 yıl Önce
Alex bahçede tek başına geziniyordu.Bu yasaktı çünkü ailesi düşmanlarının ona zarar vermesinden korkuyordu. Ama alex pek kafaya takmıyordu. Sonra önüne bir cadı çıktı. Ve şöyle dedi.
"Gelecek kötü öyle bir kehanet var ki...
Suçlusu sen olmasanda masum olsanda bu dünya da kötü ,kalmaz masum...
Lanetliyorum seni küçükHer dolunayda kontrolden çıkacaksın
Gözlerin kırmızı kalbin taş
Mühürlünü bulamayacaksın
Şayet vardır her lanetin çözümüBul bulabilirsen mühürlünü
Kader size kıymış ne kalmış ki?
İki cihan getirebir mi sizi bir araya
İki masum gelebilecek mi bir araya?Canımı veriyorum fede olsun tüm masumlara.
Alex yere düşünca cadı havaya yükseldi ve yok oldu. Alex in de çok geçmeden bilinci kapandı.
GÜNÜMÜZ
Alex o anılar aklına gelince silkindi. Lena
"Abi iyi misin?"
alex düşüncelerinden kurtulup
" Evet iyiyim sorun yok"
İçeriye bir anda biri girdi Alex kardeşini arkasına aldı. Bu bir cadıydı.Alex" Sen kimsin ve evime benden izinsiz nasıl girersin?!"
Cadı hemen cevapladı.
"Ben Amenta içeide yatan kızın annesiyim"●●●●●●
Simge'denUyandığımda kimse etrafta yoktu. İşte bu çok iyiydi. Pencerede var tam kaçmalık.
Tabiki de kaçacaktım. Hemen yataktan kalktım. Pencereden aşağı baktım yüksekti. Ama ağaçların yardımıyla aşağı inebilirdim.
Odanın dışından sesler gelmeye başladı. Fırsat bu fırsat kaçmalıydım. Hançeri masanın üstüne koymuştu salaklar.
Oyalanmadan hançeri aldım.Camdan ayaklarımı sarkıttım.O kadar teşkilatta eğitim aldım bi işe yarasın.
Ağaç dallarına tutunarak ilerlemeye başladım. Ayaklarım yere bastığında son sürat depar atarak koşmaya başladım.
Nereyemi gidecektim tabiki de o ormana gidip ağacı bulacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Güzeli
FantasyAteş lordu Lanetler Krallıklar Cadı,kurt,elf,vampir Kraliçe Mühür Aşk Savaş