Bu hayatta en şanssız insan ben olabilirdim ya da öyleydim. Rekorlar kitabı beni de yazmalıydı kitabına. Aslında emindim uyuduklarına ama şans yine bana gülmedi tabi ki.
Ben Alex e o da bana bakıyordu. Elimde ise hançerimi tutuyordu.
Bu Alfa neden uyumamıştı ki?
Tamam illa ki bir çözüm yolu vardır hem beni tanıyamazdı ki siyahlar içindeydim yüzüm maskeyle kapalıydı.Belki de beni izlemişti ve aradığım yerleri düşünerek ne aradığımı biliyordu.
Sessiz bir şekilde ona bakıp düşünüyordum.
Nasıl kurtulabilirdim?"Kimsin?"
Sorduğu soruyla birlikte düşünce alemimden çıktım. Sorduğu soru biraz garipti çünkü hançerimi aradığımı bildiğine göre kim olduğumu da bilmeliydi. Ama yine de bu güzel soru için kaçamak cevaplar...
"Sadece elindekini ver ve gideyim."
Sanki imkansız bir şey söylemişim gibi bir bakış attı ve kaşları havaya kalktı.
"Evime giriyorsun kim olduğunu söylemiyorsun ve bir hainin hançerini istiyorsun garip."
Şimdide hain mi olmuştum? Hah çok komik.
"Teknik olarak seni ısırdığı için onun sürüsünden oluyorsun ve seni Alfanın kurallarına uymadın ve bu ihanet olarak görüldü. Çok normal"
Çok normal kesinlikle ya. Ben burdan nasıl kaçacağım ya üf. Sen hani Alfacığını çok seviyordun Marry o yakışıklı Alfam sözlerine ne oldu?
"Alfa bizi reddederse bu biraz acıtır ve biraz dram yaşanır ama artık özgür ve kimseye bağlı olmadığımız için kendi sürümüzü kurabiliriz ve ve daha bir çok şey var saraya dönünce hepsini anlatacağım."
Böyle bir satıcılık dünya da olsa görülmezdi. Sanırım çok büyük planların var öyle mi Marry?
"Satıcılık demeyelim yani hızlı kabullenme desek daha doğru olur ve plan konusunda haklısın çok güzel planlarım var"
Bunları sonra halledelim çünkü bir Alfa sorunumuz var ve şu an bana bakıyor. Ama kesinlikle sıkıntı yok ve çok sakinim.
"Sadece ver ve gideyim neden sorun çıkarmaya çalışıyorsun?"
Verse ve bende sakince gitsem ne olurdu ki?
"Sorunu sence ben mi çıkarıyorum? Evime siyahlar içinde maskeli bir kadın giriyor ve bir hainin hançerini istiyor ve ben sadece kim olduğunu soruyorum sorunlu olan ben miyim?"
Neden hep en sıkıntılısı bana denk geliyor ki? Tamam sakinlikle devam hançerimi alıp gitmeliyim.
Ama bana sürekli hain demesi sinirlerimi bozuyordu ve sakinliğimin yavaşça gittiğini hissedebiliyordum."Sıkıntı mı istiyorsun. İlla zorla mı alayım ve artık sinirlerimi bozmaya başladın."
Bana alaylı bir bakış atarak gülümsedi.
"Gece güzeli sinirlendi sanırım ama çok merak ediyorum sinirlenince ne olduğunu."
Cidden bu adamın gazına mı gelecektim? Sanırım biraz öyle olacaktı ve gece güzeli ne alaka? Öyle lakap mı olur?
Ona doğru bir adım attım ve konuştum.
"Alfacık lakap takmayı seviyor sanırım. Ama pek zamanım yok."Hala yüzünde o alaylı gülümseme vardı. Dışarıda muhtemelen kurtlar vardı ama ben kendimi bi bok sanıp sanıp fark etmemiştim.
"Sana bunu vermem için bir sebep var mı?"
Öyle bir cevap vermeliydim ki hem kimliğim açığa çıkmayacak hem de hançeri alabileceğim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Güzeli
FantasyAteş lordu Lanetler Krallıklar Cadı,kurt,elf,vampir Kraliçe Mühür Aşk Savaş