Bölüm 5: Kaçış

126 18 8
                                    

Lena ile mutfağı topladıktan sonra lena nın telefonu çalmıştı. O da bir işi olduğunu söyleyip cıkmıştı. Bir misafir olarak evde yanlız bırakılmıstım aman bana ne bende sıkıntıdan evi gezinmeye karar verdim. Baya güzeldi bence bir takım olaylardan hiç inceleyememiştim.

Tasarımı çok güzeldi benim odam üst katta olduğu için aşağıya hiç bakmamıştım. Şimdi fırsat bu fırsat hemen bi gezinelim yani onlar yanlız bıraktı ne de olsa. Mutfağı  biliyordum zaten bende ilerlemeye başladım. Misafir odaları falan derken diğerlerinden daha büyük bir oda buldum. Sanırım alex in odasıydı. Benzer dekorasyonlar burda da vardı. Iki kapı vardı odanın içinde sanirım biri banyo diğeri de kıyafet odası gibi bişeydi. Odadan çıktıktan sonra da bir o da daha vardı kütüphane...

Enn sevdiğim şeydir kitaplarr demek isterdim ama öyle kitap kudu değilim. Okurum ama bilgi almak için yada sıkıldığım için ama genelde yanlız olduğum  için çok sıkılırım.

"Ayyy nasıl üzüldüm bu yanlız kızaaa. Üff ikimizde senin böyle dramlı biri olmadığını biliyoruz ve sadece ikimiz varız rahat ol"

Sen benim nasıl bi piskopat olduğumu bilmiyorsun kızım psikolojiyi okuda gel. Ve şu an bölye hareketler neden mi yapıyorum?
Gizli kameralar var evin içinde bizi izliyorlar diğer bi deyişle test ediyolar. Salak değilim yani ama seni bilemem...

"Heyy!! Ben biliyordum ama senin anlamanı bekldim ben hem şu an neden elindeki kitaba öyelce bakıyorsun?"

Kesin öyledir ya ve elimde kitap var çünkü kitap okuyo gibi gözükmem lazım. Elimdeki kitabı birakıp tekrar gezmeye başladım çok büyüktü .

Goörüntüsü  bile çok güzeldi. Dümdüz yürüdüm. Burası biraz değişikti. Ahşaptı ama neden diğerlerinden farklıydı? İşte zeki ben yine çözdü. Farklı olmasinın nedeni arkada gizli bölme olmasıydı.

Ama bu bilerek yapılmıştı bu hala sınandiğım anlamına geliyordu. Onları nasıl alt edeceğımi biliyodum. Çok basitti

"Umarım düzgün bir plandır."

Hadi amaa benim planlarımın çoğu iyi olmaya bilir ama kendimi toplayamamıştım daha ve hala tam aklım başıma gelemedi .

"Belli hemde çok belli seni izlediklerine emin misin?"

Bak şimdi nasıl eminim izle ve gör.
Kitaplara bakmaya devam ederken ilerliyordum amacim düşmüş gibi yaparak bayılma numarasıydı.

"Vayy kesinlikle inanılmaz bir fikir şu an seni patilerimle alkışlıyorum bravo!"

Dedigim gibi sen sadece izle ve gör. Raflar yüksekti. Ama bende kısa olabilirim. Gördüğüm çalışma masasının sandalyesine doğru yürüdüm. Sandalye zaten tekerlekliydi. Kolayca istedigim yere götürdüm. İstediğim yere getirdigimde üstüne çıktım. Planımin çoğu bitmişti azı kalmıştı. Tam harekete geçecekken mutfaktan sesler gelmeye başladı.
  Sandalyeden yavaşça indim ve ne olduğuna bakmak için mutfağa doğru ilerledim. Kütüphaneden çıkıp mutfak görüş açıma girdi.

Ama gördüğüm şey boşluktu. Hiç bir şey yoktu. Belki eve geri dönmüştürler desem olmaz ne anahtar şıkırtısı ne de zil sesi duymuştum. Hançerim yine her zaman ki yerindeydi.
  Arkamdan bir hırıltı geldiğinde yavaşça arkama döndüm. Bu bir kurttu ama nasıl desem ki rengi lacivert gibi ama siyah da gibi kafa kısmında birazda kızıllık vardı. Ben onu incelerken hırladı ve bana doğru yaklaştı. Ben hiç birşey duymamıştım nasıl içeri girmişti ki bu kurt?

Hançerim yine her zaman ki yerindeydi. Marcus a bir ara bu hediyesi için teşekkür etmeliydim. O benim GYT deki ortağım  komutanım ve abim gibiydi. Kurt hırlayarak bana daha çok yaklaştı. Alex ve digerleri beni test etmek için bu kurdu önüme çıkardısa çok pişman olacaklardı. Bunu onlar planladıysa çok pişman olacaklardı.

Gece GüzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin