-Ko..kookie..mi..miért ilyen?*bújt nyakamba pityeregve. Én átöleltem majd Jinékre néztem.
-Jimin...tudom hogy nagyon kedveled Jungkookot de-*nem tudta befejezni mert Jimin mérgesen felkapta a fejét majd rámorgott a többiekre.
-Én szeretem..nem kedvelem. Én szeretem Jungkookot!*akadt ki majd mérgesen nézett a két felnőttre.
-Értjük fiam, de nem gondolod hogy velünk is kéne egy kicsit ismerkedni? Nem csak Jungkookal! Ő nem lesz mindig itt!*nézett Nam Jimin szemébe mire én is felkaptam a fejem.
-M..mi?*fordult hozzám picim. Én mérges tekintettel meredtem Namékra akik csak megrántották a vállukat.
-J..jungkook...*rázott meg vállamnál fogva Jimin.
-Semmi picim. Majd egyszer megérted! Igen igaz..nem leszek itt örökre de te sem. Viszlek magammal!*mondtam Jinékre nézve majd Chim felé fordultam aki nagy szemekkel meredt rám majd kiszállt az ölemből.
-Nem hiszem el hogy így rám kell hozni a frászt. Jó ismerkedem de nincs mit mondanom. Egy szerencsétlen vagyok akit nem engedtek hogy saját maga legyen és mindig érzett valamit vagy valakit de fasz se tudja ki volt az. De mióta itt vagyok az az érzés elmúlt!*akadt ki mire lehajtottam a fejem és elfordultam.
-J..jungkook..mi..mi a baj...*jött vissza a hűszeretett Jiminem mire elmosolyodtam.
-Semmi aranyom! Rendben vagyok!*álltam fel majd magamhoz húzta egy ölelésre. Pici karjaival alig ért körbe de fejét elbújtatta mellkasomban majd nagyot szipantott, mire kirázta a hideg és sóhajtott egyet.
-Szeretlek kókusz!*emeltem fel fejét majd egy csókot leheltem ajkaira.
-É..én is..*szökött pír az arcára.
-Mit szólnátok ha elmennénk moziba hm?*vetette fel az ötletet Nam.
-Hmm...miért is ne! Kicsim neked lenne kedved?
-Ühhüm..*bólogatott cukin.-Mehetünk?*nyitott be Nam csak hát..hogy is mondjam nem a legjobb pillanatkor.
Én éppen Jiminen fekszem, nincs rajtunk semmi csak egy takaró ami épphogy takar csípőmtől lefelé. Hevesen csókolom ugyanis a kis pimasz felizgatott. Direkt egy szál semmiben jött ki és ha ez nem lett volna elég még tette is magát. Teljesen megváltozik ha a vágy felül kerekedik rajta.
-Jungkookieh...*vált el tőlem majd az ajtóra nézett, én is követtem fejemmel merre néz majd azon nyomban húztam magamra a takarót és Jimin nyakába bújtam aki ugyan ezt tette.
-Nem moziról volt szó fiatalok?*dőlt az ajtó keretnek Nam.
-Dnye...*dünnyögtem piros fejjel Jimin nyakába, kicsit bizarr hogy a párom apja akivel évek óta együtt élek így talál rám.
-Akkor? Mi történt itt?
-Semmi sem!*takartam Jimint, majd mivel én nem vagyok annyira szégyenlős, egy szál semmiben felálltam.
-Istenem Jungkook!*csapta be az ajtót.
-5 PERC!*ordította be majd letrappolt a lépcsőn.
-Azért ennyire nem vagyok undorító! Vagy de?*néztem a takaró alól kikukucskáló Jiminre. Cukin megrázta a fejét majd magára tekerve a takarót tipegett a ruháért.-Cuki vagy drágám!*öleltem át hátulról már felöltözve álltunk, és úgy néztük magunkat a tükörben.
-K...köszönöm...*hajtotta le fejét.
-Menjünk...*nyúltam kezéért majd lementünk a nappaliba ahol a család többi tagja már várt minket.
-5 percet mondtam nem 15-t!*tette keresztbe kezeit Nam, mire, megforgattam a szemem majd Jimin sapkájáért nyúlva tettem fel a fejére.-Kész vagytok végre?*szólt közbe Yoongi ugyanis már vagy fél perce csókolgatjuk a másik ajkát.
-Khm...bocsi. Igen mehetünk!*húztam ki a kocsiba.-Milyen típusú filmet szeretnénk nézni? Jimin? Te vagy az új. Te döntesz!*fordult hátra Jin a műsorlistát nézve. Erre Jimin sokkosan nézett fel rám, rám aki a derekát öleli át úgy jelezve az alfáknak és sok más farkasnak hogy ő már foglalt.
-Öhm...i..izé...Ko...kookie?*húzta meg kabátom jelezve hogy hajoljak le. Lehajoltam majd bele súgta a fülembe.
-Oké szívem! Romantikus!*húztam ki magam. Erre bólintottak majd már keresték is a filmet. Mikor megtaláltuk a tökéletes filmet megvettük a jegyet majd a kajáért mentünk. Yoongi mint mindig puffogott de mondjuk ő mindig ilyen. De már legalább nem cseszeget a múltkoriból tanulva.
-Kérsz valamit babám?*vettem elő pénztárcám.
-E..egy...öhm...po..popcornt!*csillantak fel szemei mire egy puszit nyomva arcára kértem a lánytól egy nagy menüt egy kólával és egy baracklével.
-Jó lesz?*adtam oda neki a nagy popcornt. Jimin olyan picike hogy a kajás doboz mellett egy hangyának tűnt.
-Wow..de..de nagy..*csillantak fel szemei majd vett belőle. Én csodálkozva néztem meglepődött fejét majd most fogtam fel hogy gondolom átvaházban élő gyerekként nem nagyon evett még popcornt. Sőt szerintem moziban sem volt. Felettébb aranyos egyben szomorú sztori.Beültünk a terembe, mi szélen ülünk, Jimin ül a legszélén én mellette majd úgy tovább. Yoongi a másik oldalra ült hogy gondolom ne nagyon lásson minket. Kicsit fáj hogy a legjobb barátomnak hitt személy nem támogat, de ez van.
-Jól vagy?*suttogtam oda mikor már elkezdődött a film ő meg rögtön hozzám bújt. Gondolom megijedt hogy ilyen hangos.
-Igen..*nézte csodálkozva a nagy kivetítőn történő cselekvés folyamatát.Elértünk a romantikus filmek, tipikus, szerelmes párokat szexre vagy csókra hívogató részre.
A szerelmes csók. Én Jiminre néztem mire ő is rámkapta tekintetét. Egyszerre hajoltunk egymáshoz, ajkai kellemesen sósak voltak a nasitól. Egyre jobban közeledett felém testével. Nyelvem átdugtam szájába majd kerestem övét.
Arcára simítottam majd hüvelykujjammal megsimogattam a szeme alatti bőrt mire megremegett teste.
Lassan váltam el tőle, egy nyálcsíkot húzva kettő között amit nyelvemmel tűntettem el.
Hozzám bújva fordultunk újra a vászon felé.-Figyeljetek amúgy nem volt rossz! Mi volt a kedvenc részetek?*állt ki a pláza parkolojából Nam.
-Nekem a vége!*morgott Yoongi mire jót röhögtem.
-Nekem a csók jelenet!*néztem Jiminre ki erre elpirult.
-Nem lepődtünk meg Jk!*kuncogott Jin.
-Figyelj már Jk, te akkor tényleg meleg vagy?*fordult felém a mellettem ülő Yoongi.
-Igen. Miért?*néztem rá.
-Figyelj haver, átgondoltam és..ahjj...egye fene legyél meleg! Csak hiányzol haver!*nézett szemeimbe. Farkasom azt súgta hihetek neki szóval vállat rántva öleltem magamhoz.
-Te is hiányoztál mérges cukor!*dörzsöltem meg haját.
-Fejezd ezt be!*emelte fel mutató ujját majd Jiminre nézett.
-Sajnálom Jimin hogy köcsög voltam...és..és amit tettem..*suttogta a végét.
-Min Yoongi vagyok, ennek a baromnak a legjobb barátja, és a bátyád. Remélem meg tudsz bocsájtani, persze azt is megértem ha nem..*hajtotta le fejét mire Jimin nagyszemekkel pislogott enyémbe.
Én egyet bólintottam hogy bízhat benne.
Erre megbökte Yoongi fejét mire ő felkapta.
-Me...megbocsájtok...de..de..még..ne..nem bízok benned..*bújt nyakamba mire Yoongi ránk mosolyogva bólintott egyet majd elkezdett velünk beszélgetni.Sziasztok! Vajon Yoongi tényleg komolyan gondolta ezt az egészet?🤔🤔
Remélem tetszik ez a könyv!💜💫
YOU ARE READING
Love at First Sight 🔞
RomancePark Jimint, egy omega fiút, örökbefogadnak. De mi van, ha a szintén örökbefogadott, alfa testvérének, ott él egy omegára várt, alfa barátja! 18+/16+ fiú×fiú alfa×omega jikook