29.💜

631 28 6
                                    

-A farkasod, akar engemh..

*Hűtőnek passzírozom míg jelölését harapdálom. Édesen nyögdécsel fülembe, mikor felkapom az ölembe és felrohanok vele a szobába, és eldőlünk az ágyon. Pólómnál fogva húz le ajkaira, amiket én hevesen kezdek el marcangolni. Pólóm alá nyúl, és le is kapja rólam.

-Igenh! Mégh! Otth..Kookieh! *nyögi hangosan fülembe.
-Könyörögj Jiminh! *falom mellét.
-Kérlekh..erősebbenh..*nyöszörög alattam, mire megkímélek neki, s erősebben kezdem el döfködni prosztatáját.
Hangos, artikulálatlan hangokat ejt ki dús ajkaival, az egész házat a sikolyai tölt be, és ahogy a két test egymáshoz csapódik. Hassal szorítom a falnak, míg lucskos fenekében mozgok egyre durvábban.
Hirtelen nyílik az ajtó, de mi mit sem törődve vele szexelünk tovább.
-Ó istenemh!*tolja ki fenekét kire egy két nagyobb ütést mérek.
-Halkabban!*ordít be Yoongi és be is csapja az ajtót.

*1 évvel később*

-Jeon Iseul! Azonnal megállsz! Ide adod apának! Most! *guggolok le elé. Nagy duzzogva adja oda nekem a nagy vödör gumi cukrot, amit fel is teszek a polc legtetejére. Alfa lányom nagyon gyorsan nő, és gyorsan is tanul.
-És én, hogy fogom elérni, apa?* puszil arcomra Jimin nagy pocakját fogva. Második babánkat várjuk, aki már a 8.hónapban van, és egy alfa kisfiú.
-Majd szólsz az alfádnak, leveszi neked. *pusziltam orrára és felkaptam Iseult a kezembe.
-Ideje indulni Kook, nem késhetünk el. *hajolna le a cipőért, de én felveszem helyette. Leültetem a székbe, és Iseullal a térdemen feladom Jiminre a cipőt.
-Köszönöm édesem. Mehetünk? *nyújtja a kezét, hogy húzzam fel.

-Biztos vagy ebben? Nem várunk egy kicsit? *állunk az esküvő szervező épület előtt.
-Nem lesz baj, Kook. Csak a 8.hónap közepén járok. Ne aggódj, baby. *kuncog, és a kislányunkkal együtt megyünk be a terembe.
-Jó napot. *hajol meg nehezen az alfa nő előtt, aki csak egy mosollyal fogad minket.
Kerek fél éve kértem meg életem szerelme kezét, és úgy gondoltuk, itt lenne az ideje végre, hogy esküvőnk legyen. Holnap után esküdünk, most az apró simításokat végezzük el
-Akkor minden le van beszélve, szombaton minden rendben lesz. *csukja be a könyvet a nő.
-Mégegyszer köszönjük, hogy segített ebben. *állunk fel Jiminnel és Iseullal, aki addig a kezemben el is aludt.
-Ó, hát ez alap. Mr.Jeon, vigyázzon az omegára.*hajolt meg, majd azon nyomban el is ment. Nagyot sóhajtva indulunk el az autó felé. Jimin lunája érzi, hogy nincs valami rendben velem. Nagyon féltem őt, és ezt a farkasom is mutatja.

-Jungkook, az isten szerelmére! Nyugodj már meg! *ront be a konyhába Jimin, apró vizes tappancsaival.
-Az egész ház veled van tele! Nem lesz semmi bajom! *csap mellkasomra.
-Sajnálom, hogy féltelek..*suttogtam, erre felkapta a fejét.
-Kook..*simít arcomra, mire belebújok tenyerébe.
-Szeretlek..*suttogja ajkaimra, majd ad egy csókot is, amit örömmel viszonzok.
-Nem lesz semmi. Gyere fürdeni. Te is kellesz. *kuncog, és maga után kezd húzni. Gyorsan benézek Iseulhoz, aki békésen alszik, így nyugodtan megyek Jimin után, majd merülünk el együtt a meleg vízben.

Hát igen, ez történt velünk az elmúlt egy évben. A kis mochim kezét a tengerparton kértem meg, a kislányunkkal a kezemben. Rá két hétre el is költöztünk otthonról és együtt élünk, mint egy család. Iseul lassan betölti a második élet évét, ami hihetetlen. Félek nem marad velünk sokáig, nagyon gyorsan nő. Mi alig öregedtünk, de ő már két éves lesz. Jin és Namjoon, azóta sokkal szorosabb kapcsolatban vannak, ha lehet ezt mondani. Jin ellenezte az elején, hogy Jimin elmenjen, de muszáj volt, és nekünk is jobb így. Yoongi haverom, na igen, ő egy más tészta. Neki is párja, méghozzá egy béta fiú. Fura, hiszen eddig meleg ellenes volt, egy igazi nő faló.

Így élünk mi hárman, vagyis lassan négyen, de még van másfél hónap hogy jöjjön.

Ó, ha tudtam volna...

Sziasztok! Sajnálom, hogy nem volt rész, de remélem ez is tetszik! Tudom nem hosszú, de ígérem, hogy a kövi az lesz! Remélem mindenki jól van, és aki felvételizett tegnap, annak jól sikerült!💜💜💜

Love at First Sight  🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora