*hétfő reggel csörgött az ébresztőm hogy fel kéne kelni. De mi a fasznak?
Óvatosan lebasztam a földre majd felkeltem vigyázva Jiminre. Lassan betakartam majd lementem egy kávéért. Jimint majd felébresztem. Miután megittam a keserű löttyött visszamentem a rókámhoz. Ugyan úgy szuszogott mint mikor itt hagytam. Feje is alig látszik ki annyira magára húzta fekete takaróm. Pici kis lábbujjai kilógnak.
Mosolyogva osontam mellé és felémászva puszilgattam arcát.
-Szerelmem...hasadra süt a nap..*simogattam, puszilgattam arcát. Erre nem reagálta szóval folytattam a pici pofi csókolgatását.
-Drágám...hm...*csókoltagattam ajkait, vagy csak nyalogattam, beszopogattam.
-K..kook..hm..*csatlakozott ajkaink játékához. Nem elválva tőle simítottam derekára majd feküdtem mellé. Rámcsavarodva csókolt engem dús ajkaival.
-Hm..*sóhajtottam fel mikor megéreztem nyelvét. Lassan csókoltuk egymást hogy a levegőnk ne fogyjon el.
-Jó reggelt babám!*váltam el tőle, arcára simítottam. Szemeit lesütve pirult el már korán reggel.
-J..jó reggelt..*nézett fel rám csillogó szemeivel*
-Gyere..ideje iskolába menni!*erre rémülten nézett a szemembe, pici mancsával megszorította a pólóm.
-Ne..nem akarok..bá..bántani fognak...mi..mint régen..*lettek könnyesek szemei a pici omegámnak.
-Most megpróbálom nem megkeresni azt aki bántott. De minden rendben lesz rendben? Ott leszek veled szerelmem! Mindenki tudni fogja hogy az enyém vagy.*csókoltam ajkára.Ezután reggeliztünk majd felöltöztünk. Én nem vittem túlzásba. Mint mindig feketébe mentem, fekete sapkával amit a fejembe húztam, fekete hosszú pulcsi és csatos gatya és egy nagy bakancs.
-Kész vagy kókusz?*öleltem át hátulról. Egy cuki rózsaszín pulcsi volt rajta, nagyobb nadrág és egy picike cipőcske.
-Nagyon aranyos vagy!*csókoltam nyakába mire kirázta a hideg. Erre mosolyogva váltottam nyálasabbra. Végig csókoltam egészen nyakától, át a tarkóján plusz még a másik oldalt is.
-Hm..*ízlelgettem.A nyálam miatt halk cuppogó hangot lehetett hallani. Elfelejtve hova kéne menni döntötte oldalra fejét. Én mellkasára simítottam, onnan pedig le derekára. Benyúlva a pulcsija alá morzsolgattam mellbimbóját .
-Ahh...*hajtotta hátra vállamra buksiját.
-K..kookh..*nyomta fenekét farkamnak.-Gyere...kek...*nyitott be Jin de azon nyomba sokkol is le majd idegesen nézett ránk.
-Iskolába kéne menni nem állandóan dugni!*csattant fel mire elváltam Jimin, nyálamtól fényes nyakától. Egy szó nélkül vettem fel a táskánk majd kimentünk a kocsimhoz. Mivel elmúltam 17 lehet kocsim, és mivel tetemes családból vagyok, lett is. Jiminnek kinyitva az ajtót dobtam hátra a táskákat majd hajtottam a suliba.Ott kiszállva az autóból mentem volna Jiminnek kinyitni az ajtót mikor egy csapat omega, alfa lány rohamozott meg.
Sokkosan löktem őket félre és sétáltam Jiminhez. Kinyitottam az ajtót és kezéért nyúlva segítettem ki.
Érdeklődve nézték ki milyen lány száll ki az autóból de rögtön le is sokkoltak mikor egy fiút láttak meg. De még milyen fiút. Miután a táskákat is kivettem csuktam be az ajtót majd vezettem be Jimint a suliba. Az iskolás dolgokat már a dilivel elintéztük egy ideje.
Mindenki minket nézett ugyanis én vagyok a suli rosszfiúja, aki tisztavérű alfa. Sokan megnézték Jimint de inkább rajtam olvadoztak fiúk lányok egybe véve
Elmentünk egy csapat lány mellett ahonnan kihallottam egy olyan mondatot hogy tuti csak barátok vagyunk én nem lehetek meleg.
Erre babám derekáért nyúlva húztam közelebb oldalamhoz majd megállva fordultam felé.
Mindenki ránk nézett érdeklődve, viszont Jimin nem akart felnézni.
-Nézz rám szerelmem!*nyúltam kezéért ,nyakam köré csavartam kezét mire rámnézett piros pofijával. Arcára simítva hajoltam hogy lopjak tőle egy finom csókot, oda a csodás vastag telt ajkaihoz amivel a fellegekbe tud repíteni. Olyan nekem mint a drog, vagy Crack és a pia. Ahogy lassan mozognak azok a nyálas, puha ajkak enyémeken mennyei érzés. Mintha be lennék drogozva és csak erre tudok fókuszálni. Kiszűrtem a sikoltozó lányokat, a fújjolgató embereket, csak ízlelgettem szerelmem.
-Szeretlek...*suttogtam két csók között.
-É..én is..*vált el majd nyakamba bújt. Ezt a csodás pillanatot a csengő hangja szakította félbe.Félve felkapta fejét nyakamból ezután szemeimbe tekint lélektükreivel.
-Itt vagyok veled szerelmem!
-De..de te..12.es vagy...én csak..10..
-Ott vagyok a melletted lévő teremben. Nincs olyan amiről én itt nem hallok! Ezt jegyezd meg! Általában rólam vannak pletykák.*simítottam fenekére.
-Jeon! Órára!*szólt az idióta dili mire szemet forgatva pusziltam Jimin ajkaira és mentem a terembe, még visszafordulva egy puszit küldeni neki. Ő bement az új termébe míg én a sajátomba.
-Jungkookie!*jött oda egy kurva, más nevén nevezett ,Jennie, az asztalomhoz majd fenekét kitolva ült az asztalra. Én undorodva néztem a barátaimmal ellentétben aki ugyan úgy az asztalomon vagy a körül voltak.
-Mit akarsz Jennie?*löktem oda flegmán majd elővettem a telefonom nézve hogy írt-e valaki. Jimin profilját láttam meg így gyorsan megnyitottam.Jimin
Szia! Nagyon rossz itt! Mindenki undorodva néz és dobálnak.
Szia babám! Mi az hogy dobálnak?
Jimin
Galacsinnal...nem ül mellettem senki mert nem akartak. Nem csinálunk semmit órán szabad foglalkozás van.
Nektek van tanár? Nekünk nincs!
Jimin
Nem akarok itt lenni. Most is beszóltak! Kiment a tanár. Azt mondta hogy dolga van és már nem jön vissza...itt van ilyen?
Na várjál és igen van ilyen!
Felálltam majd Jennie értetlen képét fegyelmen kívül hagyva mentem át Jiminékhez. Szerencse hogy ,,szomszédok" vagyunk.
Benyitottam mire mindenki rám nézett. A lányok sikongatni kezdtek de én csak Jimint kerestem szememmel. Megláttam leghátul a padban egyedül, a széken összegömbölyödött kis szőkeséget. Szívem szakadt meg mikor megláttam hogy vállai rázkódnak majd elővett egy pulcsit ami az enyém volt és beleszimatol.
Határozott lépésekkel törtem át a padok között majd huppantam le mellé. Erre felkapva fejét nézett rám gyönyörű szemeivel amik most sajnos könnyekkel voltak tele.
Mikor realizálta ki ül mellette, felpattanva ugrott hozzám, fejét belefúrva nyakamba. Nagyot szippantott illatomból amit a sírástól akadozva fújt ki. Felvéve ölembe álltam fel majd ültem helyére. A pad pont a fal mellett volt, így a belülre ülve döntöttem hátam a falnak így ölelgetve a picim aki elbújva sirdogált.
Mindenki minket bámult, láttam hogy Jimint ez zavarja így a pulcsija kapucniját fejére húztam, az enyémet is felhúztam így teljesen eltünhetett.
-Hiányoztál...*bújtam nyakába én is. Egymás illatát élvezve bújtunk el egymásban a világ elől. Kizártuk a külvilágot. Kicipzározta a pulcsim majd kezét bebújtatva pólóm alá tartotta kezét csupasz mellkasomon élvezve a hőt adó testem mire libabőrös lett és megborzongott.
Elmosolyodva húztam fel a cipzárt amennyire lehetett ugyanis Jimint is behúztam vele.
-Sa..sajnálom...*próbált jobban eltűnni.
-Mit sajnálsz szerelmem?*húztam fejére az én kapucnim övét az enyémre így nagyon közel voltunk egymáshoz, a fejünket nem lehetett látni.
-H..hogy ide..
-Szívesen jöttem. Bajban volt az omegám!*mosolyodtam el majd lehunytam szemeim, szippantottam egyet aztán elmosolyodtam.
-Szeretem az illatod csillagom..*leheltem egy apró csókot ajkaira amit viszonzott.
DU LIEST GERADE
Love at First Sight 🔞
RomantikPark Jimint, egy omega fiút, örökbefogadnak. De mi van, ha a szintén örökbefogadott, alfa testvérének, ott él egy omegára várt, alfa barátja! 18+/16+ fiú×fiú alfa×omega jikook