8.💜

1.2K 48 12
                                    

-J..jungkookie...*húzta meg a pulcsim ujját Jimin mire lenéztem rá. Nagy szemekkel pislogott rám majd egy bolt felé mutatott. Éppen a sétáló utcán vagyunk, nem szerettünk volna még hazamenni, így a csomagokat leraktuk a kocsiba Jin hazaindult,majd valahogy itt kötöttünk ki a halom édesség és nagy márkás boltok között.
-Mit szeretnél kókusz?*néztem arra majd megláttam egy pizsama boltot. Rámosolyogva húztam be az épületbe majd hagytam hogy kibontakozzon.
-Na kész vagy?*beszéltem a függönyön át ami az öltöző fülke előtt lóg.
-I..igen..-húzta el én meg azon nyomban elolvadtam. Elővettem a telefonom majd kértem hogy vegyen fel valami cuki pózt. Mosolyogva kattingattam majd elrakva a telefont bementem a próbafülkébe és behúztam a függönyt.
-Mi...mit..*hajoltam ajkaira így beléfolytva a szót. Kezét nyakam köré fonta majd lábujjhegyre állva viszonozta a csókom.
Én fürge ujjaimmal kicsatoltam a gombokat majd lehúzva róla, nyakára tértem át.
Míg csókolgattam elvettem a pólóját, vagyis inkább az enyémet, és ráadtam.
-Ne..nem mo..mondtál..vé..véleményt..*bújt nyakamba pirulva.
-Nagyon cuki voltál pici!*öleltem szorosabban magamhoz.

Ezután megvettük a pizsamát amit amúgy egy dínós egyberuha, majd kézen fogva sétálgattunk. Jimin az oldamahoz bújva lépegetett pici lábaival. Többször nyúlt le a nadrágjához kicsit felhúzni az alját mert mindig rálépett de azon nyomban csúszott is vissza amin jót mosolyogtam.
-Ka...kaphatok..fa..fagyit?*suttogta amire a legközelebbi kis bódéhoz mentem.
Egy csokit kért én meg sóskaramellát, majd tovább mentünk. Nem is kell mondanom hogy a szájától, a homlokáig csokis volt, de még a könyöke is, és az orra.
Jót kuncogtam rajta mire felémnézett nagy szemekkel.
-Mi...mi az?*erre csak ajkaira hajoltam majd szájáról és orráról lecsókoltam a fagyit.
-Édes vagy.*simítottam piros arcára majd egy zsepit megfogva töröltem le a többit.

Haza érve lepakoltunk majd felmentünk a szobába.
-Szóval, nézd csak. Ez lesz a matek könyved. Tanultál matekot nem?*tettem be a táskába majd a törökülésben lévő kis dinóra néztem.
-I..igen..*mászott az ölembe.
-Ne..nem ak...akarok i...iskolába me...menni..*szipogott mire eltoltam magamtól és lecsókoltam könnyeit.
-Babám, december van. Mindjárt téliszünet cukorborsó!*kuncogtam majd hátára fektetve nyakába bújtam és úgy szimatoltam.
-Mit szólnál ha ma elmennénk az erdőbe hm?
-O..oké..Ko..kookie?*hajolt közelebb mire én is közelebb araszoltam fejemmel.
-Kookie?*mosolyodtam el szexin.
Oldalra döntve fejem csókoltam meg, majd nyelvem átdugva kényeztettem őt.
-Jung...kook...*nyitott ma Nam mire szétváltunk majd mint mindig a kis kókuszom hozzám bújt.

-Mit szeretnél Nam?
-Minden megvan hétfőre?*ült le az ágy szélére mire Jimin a pizsama kapucniját fejére húztam és még takarót magunkra tekerte.
-Minden megvan igen!*ölelgettem a kis szőke gombócot.
-Nagyon vonzódik hozzád úgy látom.
-Igen, én meg nagyon szeretem ezt akis kókuszt. Figyelj Nam, ma este elmennénk az erdőbe ketten. Nagy probléma lenne?
-Jungkook Fiam, mindig elviszed, meg kéne ismernie minket is nem?*simított fejemre mire Jimin kibújt a takaró alól és rámorgott Namra hogy ne nyúljon hozzám.
-Mi a..*lepődött meg majd rámnézett.
-Jungkook, ő tényleg a te omegád...*állt fel sokkoson mire mindketten egymásra néztünk.
-Én...az..az ö..övé?*nézett szemembe, könyess kék lélektükreivel.
-Igen Jimin!
-Szeretlek kókuszom.
-Szeretlek oppa..

Love at First Sight  🔞Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang