9.💜

1.1K 45 8
                                    

-J...JUNGKOOKIE!*ugrott rám Jimin az ágyba a délutáni alvásom megzavarva.
-Chim...mi a fasz...?*fogtam hasamra majd Jimint magam alágyűrtem.
-Ezért most kapni fogsz!*kezdtem el csikizni. Próbálta ellökni a kezem de nem nagyon ment neki.
-J...jungkookh..eh...elégh...*alig kapott levegőt így kegyelmeztem neki. Csukott szemmel lihegett, száraz ajkait nyelvével benedvesítette amit nagy szemekkel néztem.
-Mit szerettél volna?*döltem oldalra majd magamhoz húztam.
-Ja..té..tényleg....gyere..*húzott fel majd az ablakhoz húzott.
-Esik a hó!*ugrottam fal majd rögtön a szekrénybe mentem ruhát keresni.

Felöltözve mentem le az ajtóhoz ahol Jimin várt. Amint megláttam elolvadtam de mérges is lettem.
-Na neeem....*vettem le egy kabátot a fogasról majd ráraktam.
-De Ju..jungkook...*tette keresztbe kezeit majd durcásan nézett rám.
-Jimin...nem akarom hogy megfázz!*nyitottam ki az ajtót.
-Azta...*kezdett el futni a hóba. Hirtelen nem találtam sehol,.mire kétségbeesetten kezdtem el keresni.
-Jimin...Jimin hol vagy?*futottam a kertbe. Egyszer csak egy kis fehér rókát találtam meg a hóba hemperegni.
-Szóval sarki róka...*suttogtam magam elé.
Rámnézett kék szemeivel majd jelezte hogy változzak át. Átváltoztam majd odasétáltam Jiminhez. Belebújt bundámba, én is belefúrtam fejem bundájába majd úgy dörgölőztünk egymáshoz.
-Gyere...*indultam el az erdőbe.

Jimin próbálta elkapni a hópelyheket majd egyszer csak seggre ült és tüsszentett egyet. Rámnézett majd felém kezdett el sétálni. Mikor ideért lefektetett a hóba hátamra majd bundámba fúrta magát, élvezve hogy az eső illat körbe lengi őt.

-JUNGKOOK! JIMIN! VACSORA!*hallottuk meg Namjoont mire felállva indultunk haza. Út közben Jimin néha előre, vagy seggre esett mire segítettem neki felállni.
-Hogy hogy így jársz? Nem sértésként szeretnem hogy felfogd pici!*segítettem neki újból.
Erre könnyes szemekkel nézett rám mire nagyon mérges lettem magamra.
-Sajnálom Jimin....valami olyan ami fáj?*feküdtem le a hóba majd magamhoz húztam.
-É..én..e..engem..ne...nem..tanítottak...én...most...vagyok..másodjára...ró..róka...*
bújtatta el fejét mancsával mire sokkolódva néztem le rá.
-De..miért?*nyaltam meg már alapból vizes bundáját.
-Csak nem en...engedték...ma..magyarázat nélkül...*nézett fel rám mire orrára nyaltam.
-Majd segítek neked rendben?
-Ühüm...*bólogatott majd már tettük volna le a fejünket pihenni mikor Nam megint szólt.

-Na menjünk, este visszajövünk. Szeretnél itt aludni vagy inkább otthon?*mondtam hazafelé menve.
-O..otthon...*mentünk be az ajtón majd leráztuk magunkat, végül átváltozva öltöztünk le.
-Hol voltatok ti eddig? Hova..vitted..a..fiam..?*ütött meg minden szó után Jin a fakanállal.
-Hagyd már abba az istenit!*próbáltam menekülni de hiába. Mindenhova követett azzal az átkozott fakanállal.
-Jin csak ez erdőbe vittem el!*bújtam Jimin mögé ahova már nem követett.
-Védj meg kókusz..*lestem ki Jimin mögül.
-Szerencséd!*lengette meg a kanalat majd ment vissza főzni.
-Huh..*fújtam ki egy adag levegőt majd letöröltem a homlokom.
-Jo..jól...vagy?*kérdezte félénken majd arcomra simított.
-Rendben vagyok picim.*csókoltam ajkaira mire elpirult.
-Menjünk enni gyere!*húztam be a konyhába majd ölembe ültettem.

-Egyél!*tettem a szájába a kaját de eltolta a kezével jelezve hogy ő ma biztos hogy nem fog enni.
-Ahjj..jó akkor a Jungkook módszer jön!*vettem a számba a húst majd jó mélyen megcsókoltam Jimint. Mikor éreztem hogy csak az ajkaimra koncentrál gyorsan átlöktem a nyelvemmel a húst. Kipattantak a szemei majd mérgesen visszalökte. Ezt úgy 5 percig játszhattuk, majd egyszer megadva magát lenyelte.
-Na végre..már nekem zsibbad a szám pedig csak néztem!*fogta fejét Namjoon.
-Nekem mondod? Én ott vagyok a szomszéd szobában. Tudod te milyen hangosak?*tette le a villát kést Yoongi majd felviharzott a szobába.

Sziasztok! A terv az az hogy több pici részt rakok ki, remélem jó nektek. De lehet az is hogy ritkábban de akkor hosszút!💜💜💜💜💜💜

Love at First Sight  🔞Where stories live. Discover now