*jimin*
Éppen az otthonom felé tartok. Megállok előtte majd felnézek a nagy feliratra az épület tetején. Árvaház.
Hát igen, a szüleim nem ismertem, így nem nehéz kitalálni hogy árva vagyok.
Nem fogadnak örökbe egy 16 éves gyereket, aki omega fiú létére.Az ágyamon fekszem unalmamban nézve a plafont. Egyedül vagyok a szobában ugyanis itt hemzsegnek az alfák így engem külön szobába tettek egyedül. Hirtelen kopognak az ajtón ami nem megszokott. Félve kinyitom az ajtó majd az igazgatónőt veszem észre meg még két embert.
-Szia Jimin! Bemehetnénk?
-Ja..i..igen...*tártam ki az ajtót ugyanis eddig mögüle kukucskáltam ki két szememmel meg a pici füleimmel. Leültünk az ágyra, én tisztes távolságot tartottam a két férfitől. Az egyik izmosabb aki láthatóan alfa míg a másik kisebb termetű, béta.
-Szóval Jimin...ők szeretnének örökbe fogadni!*utalt a nő a két férfira. Szóval ők egy pár. Arcom piros lett, ketyegőm hevesen vert.
-Ohh...öhm...jó..jó napot.*dadogtam össze vissza. Ultra gáz.
-Jimin ugye?*kérdezte kedvesen a béta.
-I..igen..
-Én Kim Seokjin vagyok, ő meg a férjem Kim Namjoon. Én béta vagyok, ő egy alfa. De ne félj tőle. Örökbefogadtunk egy másik fiút is még régebben, ő is alfa. *kezdett bele a mesélésbe mire kicsit hátrébb húzódtam. Ezt látva a Namjoon férfi leállította.
-Drágám..lassabban. Megijeszted! Kim Namjoon vagyok!*nyújtotta kezét mire lunám azt súgta hogy bennük megbízhatok és elmehetek velük, így ösztöneimre hallgatva nem fogtam meg a kezét hanem inkább megöleltem őket. Erre lefagytak míg a nő kuncogott egyet.
-Haza jössz velünk?*ölteltek vissza. Az alfának fa illata volt, míg a bétának enyhe jázmin. Jó páros!
-Neked kókusz illatod van igaz? Jól érzem?*kérdezte Nam hajamba szagolva.
-Ühhüm...*néztem rájuk nagy szemekkel és fülekkel.
-Haza megyek ve...veletek.*mosolyogtam kedvesen.
-Akkor ez megbeszélve. Kell innen valami?*nézett körbe az alfa nő.
-Ne...nem..
-Akkor indulhatunk?*simítottam tincseim közé Jin.
Erre csak bólogattam majd elindultunk haza..*jungkook*
-Yoongi az isten áldjon meg!*ültem az ágyon videójátékot játszva.
-Figyelj haver, nem is mondtam, apáék haza hoznak egy gyereket.*nézett felém legjobb haverom.
-Az jó, legalább nem leszel egyedüli alfa.
-Omega, de amúgy meg te is itt laksz és tisztavérű alfa vagy.*folytatta a videójátékot.
-Omega?*nagy szemekkel pislogtam rá.
-Bizony...a picsába..nem kell ide senki sem.
-Lány vagy...*folytattam volna de megéreztem egy enyhe kókuszt. Yoongi biztos nem lehet ugyanis hű barátomnak csoki illata van. Körbe néztem a szobába majd megakadt a szemem az ajtóban álló szőke fiún. Lassan felálltam majd elésétáltam.
-Szia. Te vagy az új fiú igaz?*néztem szemébe. 1 fejjel, ha nem kettővel kisebb nálam ez az Omega.
-I...igen...*nézett fel rám majd fülei előjöttek. De picik. Bolyhos fehér farkincáját átölelve pislogott fel rám pici gomb szemeivel.
-Csá, Yoongi vagyok!*lökött félre majd kiment a konyhába.
-Szóval...khm..Jeon Jeongguk vagyok!*nyújtottam felé kezem mibe beleillesztette pici mancsait.
-Pa...park Jimin.*farkincájához nyúlva simítottam végig rajta szemébe nézve. Vonz...*jimin*
Azta...egy tisztavérű alfa áll előttem.
Farkincámhoz nyúlva simított végig rajtva szemeimbe nézve mire elpirultam.
-Te még mindig itt vagy?*jött be Yoongi engem meglökve így Jungkook karjai közé estem. Karjait körém fonta majd úgy tartott meg. Pici kezeimmel mellkasán lévő pólót markoltam míg fejem nyakához ért így éreztem az illatát. Eső illata van Jungkooknak. Vonzó. Óvatosan szimatoltam, pici pisze orrom úgy mozgott mint mikor kisállat vagyok. Próbáltam úgy szimatolni hogy ne vegye észre, nem tudtam leállni, majd megéreztem hogy valami csiklandozza a pici füleim. Jungkook is szimatolt engem.
-Neked kókusz illatod van?*szipantott egy nagyot.
-I..igen..neked meg...meg eső...?*néztem fel rá még mindig a karjai között.
Erre bólogatott majd elengedve ment oda Yoongihoz majd tarkón vágta.
-Szépen beszélj vele! Egy nagyon aranyos és cuki omegáról van szó!*dorgálta meg mire a hallottak miatt pír szökött az arcomra.
-Szia Fiam!*állt meg mögöttem Nam mire megugrottam majd már estem volna a földre mikor megint Jk karjaiba találtam magam.
-Bo...bocsánat..*hajoltam meg sokszor mire derekam megfogva állított meg ugyanis elsokkolódtam.
-Ne hajolgass. Nem vagyok én olyan nagy személy.
-Aha csak egy tisztavérű alfa.*szólt közben Jin is. Jungkook vérben úszó szemekkel nézett Jinre.
-Amúgy itt alszol Jk?*ment oda Jin mire elálltam onnan.
-Itt aludhatok ugyanis itt élek!*nevetett fel mire mindenki kuncognu kezdett.
Én csak az eső illatú alfát néztem. Illatom felerősödött mire Jk megfeszült. Fasza...tüzelek. Pont most.
-Jungkook gyere kérlek!*szólta oda Jin.*jungkook*
-Megyek!*mentem el Jimin mellett rásimítva kezére. Tüzel...én ezt nem bírom ki.
-Figyelj, nagyon gyenge és ártatlan. Láttam mi volt. Ha lesz valami akkor kérlek védekezzetek.
-Jézusom Jin! Alap dolog. De mit is láttál?
-Látom hogy vonzátok egymást. Nem vagyok vak. Eső és kókusz. Omega Alfa. Jungkook tudod mit jelent ez ugye? Pír szökik az arcára. A füleid mindened előjött mint neki. Vont az a illata. Vágod már?*nézett rám minden tudó fejjel.*
-Ő...az én omegám lenne?*mutattam magamra.*
-Nem tudom de árulkodó jelek. Szóval védekezettek!
-Sziasztok!*jött oda Jimin majd mellém állt*
-Szia szépségem..khm..vagyis Jimin. Jól vagy? Nagyon piros vagy!*léptem elé majd arcára simítottam.*
-JUNGKOOK GYERE MÁR!*szól Yoongi mire elengedve Jimint mentem el mellette de még visszafordultam.-Még találkozunk Mochi!*kacsintottam majd eltűntem a szobába*
Sziasztok!
Itt az új könyv! Remélem tetszik.
YOU ARE READING
Love at First Sight 🔞
RomancePark Jimint, egy omega fiút, örökbefogadnak. De mi van, ha a szintén örökbefogadott, alfa testvérének, ott él egy omegára várt, alfa barátja! 18+/16+ fiú×fiú alfa×omega jikook