Etkinlik

183 28 127
                                    

Hepimiz uyumuştuk fakat ben hepsinden erken uyanmıştım.

Hepimiz uyumuştuk fakat ben hepsinden erken uyanmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Saçını mor olarak görün-

Minho o kadar tatlı uyuyordu ki uyandırmak istemiyordum ama üşüyordum.

Jisung
-Minho,Minho baksana bir dakika.

İlk seslenişimde uyanmasa da sonraki seslenişimde uyanmıştı.

Minho
-Efendim Jisung?

Jisung
-Çok soğuk değil mi?

Minho
-Üşüdün mü?

Hafiften kafamı sallayarak onay verdim.Olduğu yerden kalkıp üzerinde ki battaniyeyi bana örttü.

Jisung
-Sende gel üşürsün.

Minho
-Tamam ama kendine dikkat et yavaş ol.

Jisung
-Tamam,bu arada Bangchan nerede?

Minho
-O da yan odada yatıyor.

Minho yavaşça yanıma yattığında çok sıcaktı.İçim ısınmıştı.Kollarımı beline sardım ve ona yakınlaşarak yüzüne baktım.

*Minho'nun ağzından*
Özür dilerim Jisung.Sana bunu ben yaptım ve ben düzelteceğim.Normal hâlinde ki gözlerinde bulunan o neşeyi kaybettiğim için özür dilerim.

Jisung
-Çok güzelsin ve çok tanıdık yüzün...
Daha önce sevmişmiydim seni?

*Tanrısal bakış*
Jisung Minho'ya biraz daha yaklaştı ve dudağına ufak bir öpücük kondurdu.Daha sonra hemen arkasına dönmeye çalışırken elinde takılı serumu unutmuştu.Bu yüzden canı yandığından bağırmıştı.

Minho
-Ne oldu? Canın mı yandı?

Jisung
-Evet unuttum bir anlık.

Minho
-Elini göster bakayım.

Jisung yavaştan elini uzattı ve Minho elini öptü.

Minho
-Geçer belki.

Jisung
-Geçti bile.

Jisung tekrardan rahat ettiği yöne döndü ve Minho'ya sarılıp kafasını göğüsüne yasladı.

*Minho'nun ağzından*
Sana tekrar zarar vermekten korkuyorum Jisung ama sen bu hâlinle benden hoşlanıyorsun.Öpücüğün aklımdan asla çıkmayacak ama sen hatırlamayacaksın.Bu iyi olur senin için yoksa sana daha fazla dokunmak istemiyorum.

*Tanrısal bakış*
Sabah uyandıklarında Bangchan herkesin eşyasını toplamıştı.Doktor hazırlanıp çıkabileceklerini Jisung'un ise tekerlekli sandalyede bir süre kalması gerektiğini söyledi.

Jisung
-Okula gidiyor muyum? Yani okulum var mı?

Bangchan
-Evet ama gitmiyorsun bugün dinlen.

Zorbalık >•Minsung•<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin