Siz kimsiniz?

182 21 73
                                    

Bırakmıştı.Dong so ve Jisung yere düşmüştü.Dong so hemen Jisung'un üzerinden kalktı ve onu kaldırıp bir taşa oturttu.

Dong so
-Canın acıdı mı?

Minho
-İyi misin Jisung?

Jisung yere düştüğünde yerde ki ısırganlar tüm vücuduna değmişti.Bu yüzden vücudu kaşınıyordu.

Jisung
-Düştüğüm yerde ısırgan mı vardı?

Minho
-Evet sanırım.

Jisung
-Vücudum kaçınıyor.

Minho
-Bende krem olması gerek hemen vereyim.

Minho'nun uzattığı kremi hemen elinden alan Dong-so yavaşça kremi eline sürdü ve Jisung'un tişörtünü çıkardı.Bazı yerler kızarmıştı.Yavaşça boynundan başlayarak sürmeye başlamıştı.Göğüsüne doğru indikten sonra dokunuşları Minho'yu rahatsız etmişti.Karın kaslarına indiğinde ise elini hiç çekmez istemiyormuş gibi sürekli krem sürüyordu.

Jisung
-Yeterli sanırım bu kadar.

Minho
-Tamam giyin hemen üşüme.

Minho jisung'un kıyafetini aldı ve hemen giydirdi.Jisung'un sırtı kaşınsa da kaşınmaması için dokunmuyordu.

Jisung
-Bu şey ne zaman geçer?

Minho
-Bilmiyorum ama dokunma fazla.

Beraber ormandan çıktıktan sonra meyveleri verdiler.Daha sonra tekrardan Jisung ve Minho öğretmenin yanına gittiler.

Jisung
-Getirdik hocam.

Öğretmen
-Tamamdır şimdi son göreviniz çalı toplamak bu akşam da ateş yakıcağız.

Minho
-Tamamdır hocam.

İkisi de beraber ormana doğru yürümeye başladı.Jisung karanlıktan korktuğu için Minho'nun kolundan ayrılmıyordu.

Jisung
-Ya bu görevi başkasına mı verselerdi?

Minho
-Bir şey olmaz Jisung.En fazla ısırgan vardır.

Jisung
-Ya onlar kötüydü zaten vücudum kaşınıyor.

Minho
-Şahsen sen bugün gayet keyifliydin.

Jisung
-Neyden bahsediyorsun Minho?

Minho
-Doung so ile iyi görünüyordun diyorum.Keyfin yerindeydi.

Jisung
-İyi misin sadece meyve topladık

Minho
-Tabi sadece meyve kremi sürerken de öyle deseydin Jisung.Rahatsız ediciydi.

Jisung
-O sadece o anlık pişmanlık duydu.

Minho
-Aynen Jisung.Aynen.Vücuduna dokunurken yüz ifadesini görmedin.

Jisung
-Ne? Onunla konuşacağım ama seni neden bu kadar rahatsız etti?

Minho
-Kim olsa rahatsız olur du Jisung!Görmezden gelme.

Jisung
-Görmezden mi görüyorum konuşacağımı dedim ne yapayım döveyim mi?

Minho
-Öyle demiyorum sen nasıl anlamak istersen öyle anla.İstediğim gibi olsaydı sana dokunamazdı.

Jisung
-Sen ne alaka,hem ne istiyorsun?

Minho sıkıca Jisung'un kolunu tuttu ve kendine çekti.Aralarında sadece bir parmak kalmıştı.

Minho
-Seni istiyorum Jisung.

Jisung duyduğu kelime karşısında şok olmuştu.Kolunu Minho'dan kurtarıp şaşkınlaşmış adımları ile hemen uzaklaştı.

Zorbalık >•Minsung•<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin