Canım çok yanıyordu.Bu şey ne zaman geçecekti bilgim bile yoktu.Kendimi iğrenç hissediyordum.İlk defa böyle bir şey yaşamıştım ve ben daha küçüktüm.
Tekrardan midemin bulanması ile koşarak lavaboya giderek klozete eğilmiştim.Kusmaya başlayınca daha da kötü olmuştum.Kendimi geri çektikten sonra yere doğru çöktüm ve kafamı duvara yasladım.Derin nefesler almaya çalışıyordum.
Bir süre oturduktan sonra bulunduğum yerden kalkmıştım.Yatağıma doğru yürüyüp tekrardan yorganımı kafama kadar örtmüştüm.
Titreyen ellerim ile telefonumu elime aldım.
Bighug :3
Siz
Bangchan uzun bir süre konuşmayalım.Telefonu hızlıca kapattım fakat hemen cevap gelmişti.
Bighug:3
Ne?
Sorun ne Seung?
Biri bir şey mi dedi yoksa sana.Siz
Hayır sadece bir süre konuşmayalım.Bighug:3
Seung?
Neden?
Problem varsa gerçekten anlar dinlerim seni saatlerce yeter ki anlat böyle çözüm bulamazsın.
*Mesajına"🤍" ifadesini bıraktınız.Siz
Sorun yok Bangchan
Sadece özür dilerimBighug:3
SeungSiz
Lütfen.
Görüşürüz belki?Bighug:3
Umarım.Telefonumu tekrardan bıraktım ve kafamı yastığıma koydum.
*Jisung'un ağzından*
Uyandığımda sakinleşmiştim.Rahatça nefes alabildiğim için mutluydum.Bangchan sol eli ile sırtımı tutarak sarılırken sağ eli ile de telefonuna bakıyordu.*Tanrısal bakış*
Bangchan telefonu bırakıp ağlamamak için tavana bakıyordu.Jisung ise bunu farketmiş bir şey olduğu morelini bozmamak için sormadı.Sıkıca Bangchan'a sarıldı.Bangchan'da ona sarıldığında boynu ile omzu arasında ki bölgeye kafasını koydu ve ağlamaya başladı.Uzun süre sonra onu ilk defa ağlarken görüyordu.Onunda sakinleşmesi için ses çıkarmamıştı.
Felix,Hyunjin'in istediği müzik notlarının bulunduğu defteri ararken başka notlar bulmuştu.Bu notlar şuana kadar yaptıkları tüm etkinliklerin kendisine düşen partıydı. Ayrıca bir kaç not bulunuyordu.
"Felix'e güvenip güvenmeyeceğimden emin değilim. Onu seviyorum ama kendimi garip hissediyorum. Her an beni satacak gibi hissediyorum. Ya beni kandırmaya çalışırsa? Hiç bir şey bilmiyorum"
*Felix'in ağzından*
Bana güvenmeyip kendisi ilk başta yapmıştı da benim yaptığımı görünce saklamışmıydı? Bunu yapmış olamazdı.Biraz daha karıştırdığım da benim, buluştuğum kişiler ile fotoğraflarım vardı.Buruşturduğu notlarda ise tarihlerine kadar herşey yazıyordu.Hyunjin
-Felix?Elimde ki kağıtları duyduğum sesin yönüne doğru çevirip Hyunjin'in yüzüne baktım.
Felix
-Bunlar ne?Hyunjin
-H-hiç bir şey neyse hadi devam edelim şarkıya.Felix
-Bana bunları açıkla önce.Hyunjin
-Gördüğün gibi değil yani...Felix
-Cidden bana bu kadar mı değer verdin? Neden güvenmedin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorbalık >•Minsung•<
Teen FictionSadece biraz uyumak istedim.Uyudum uyandım.Hâlâ geceydi.Sanki vakit geçmiyor gibiydi.Uykulu hâlim ile telefonuma uzandım.Yavaşça alıp Instagram'da gezinmeye başladım.Ekranıma düşen bildirime tıkladım.Ji-woo yeni bir gönderi atmıştı fakat bu hepsinde...