Çok tatlısın

149 22 39
                                    

Minho Jisung'un odasında kalmıştı.Beraber uyuduklarını farketmemişlerdi.Minho uyandığında göğüsünde bir ağırlık ve huzur hissetmişti.Jisung Minho'nun beline sarılmış bebek gibi nefesler alıp verirken uyuyordu.

Minho'nun kıpırdaşması ile Jisung'ta uyandı.

Minho
-Uyandın mı Sincap?

Jisung
-Uyandım...

Jisung tekrardan elinin içine baktı ve ismini buldu.

Jisung
-...Minho.Özür dilerim aklımda tutamadım.

Minho
-Sorun değil,boşuna yazmadık dimi?

*Tanrısal bakış*
Bangchan ile Seungmin gece buluşmuş basketbol sahasındalardı.İkisi de çantaları sırtında ve suları elindeyken belirtilen alanın içine girdi fakat bir kaç çocukta vardı.Seungmin Bangchan'ın elini tuttu ve beraber diğer boş alana yürümeye başladılar.Kenara eşyalarını bırakıp potaya doğru top atışları yapmaya başladılar.

Bangchan
-Bak şimdi seung biraz daha uzaktan atarsan ve yeterince zıplarsan atabilirsin.

Seungmin
-Böyle mi?

Bangchan
-Evet.

Seungmin tam atışını yapacakken kafasına gelen top ile sarsıldı.

Bangchan
-İyi misin?

Seungmin
-Evet sadece biraz canım yandı.

Bangchan
-Biraz dikkatli olsanıza!

Seungmin
-Hey,sorun yok Bangchan.

İkisi de tekrardan atışa geri döndüler.Bangchan atışı göstermek için Seungmin'in arkasına geçti ve kollarını tuttu.

Bangchan
-Topu aynen bu şekilde at.

Seungmin
-Tam böyle.

Seungmin'in attığı top potaya girince ikisi de sevinmişti.

Bangchan
-Yaptın!

Seungmin
-Yaptım!

Seungmin'in kafasına gelen top ile yine sevinçleri kesilmişti.Topu atan çocuklar Seungmin'e zorbalık yapan çocuklardı.

Bangchan
-Bilerek falan mı yapıyorsunuz!?

Zorba çocuk
-Evet? Ne yapabilirsin?

Seungmin Bangchan'ın bileğinden tutarak durdurdu.

Seungmin
-Sorun yok Bangchan gidelim.

Bangchan
-Sorun var Seung.

Zorba çocuk
-Gel bakalım.

Zorba olan çocuk Bangchan'ı omzundan sarsarak itti.

Zorba çocuk
-Cidden şu tipsiz veledi mi savunuyorsun?

Bangchan
-Laflarına dikkat etmeni öneriyorum.

Zorba çocuk
-LaFlArInA dİkKaT eT.Bence o tipine dikkat etsin zaten eziğin teki düzgünce konuşup gülemiyor bi-

Zorba çocuk sözünü tamamlayamadan suratında Bangchan'ın sert yumruğunu hissetmişti.Aynısı Bangchan'a geri yansımıştı.Bangchan bunun altında kalmayacağı için çocuğa arkadan yaklaşarak boynuna kolunu sarıp yere düşürdü.Kafasına gelen darbe ile sarsılsa da diğer çocuğu da yere sermişti.İki çocukta sessizce oradan ayrıldı.Seungmin ise korktuğu ve ağlamak üzere olduğu belli olmasın diye elleri ile yüzünü kapatmıştı.Bangchan yavaşça ona yaklaştı ve omzundan tutarak kendine çekip sıkıca sarıldı.Hızlıca nefes aldığını ve titrediğini hissetmişti.

Zorbalık >•Minsung•<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin