Görüntülü konuşma

184 23 111
                                    

Bu baskı Hyunjin'in dudaklarıydı.Olduğum yerde şaşıp kalmıştım.Hyunjin'in ise gözleri kapalıydı.Bende gözlerimi kapatarak hafiften karşılık verdim.Ne yapıyorum ben? Umarım farketmemiştir diye düşünürken Hyunjin'in kendini benden çekmesi ile gözlerimi açtım.Hâla olduğum yerde duruyordum.Ben hareketsiz olsam da karnım da bir şeyler hareketleniyordu.

Hyunjin
-Pardon yani özür dilerim bir anlık heyecan ile oldu duyuyorum sanırım.Anlarsın ya vücutta salgılanan adrenalin falan yani özür dilerim

Bir anlık heyecan ile olduğunu bilmiyordum fakat yine de anlayışlı karşılamaya çalışmıştım.

Felix
-S-sevindim adına ee ben gideyim o zaman.

Hyunjin
-Tamam ben de eşlik edeyim.

İkimizde kapıya kadar heykel gibi inmiştik.Kapıdan çıktıktan sonra koşarak eve gitmiştim.Pencereden içeri girdiğimde kendime yatağıma bıraktım.Of ne yapmıştım ben.Çok utanç vericiydi.Şahsen fena değildi ama ya Felix salak mısın sen!? Yattığım yerden kalktım ve dudağım ile oynarken odada dolanmaya başladım.

Ne kadar aptalsın Felix? Neden karşılık verdin ki? Aslında karnımın içinde oluşan şeyler beni tetiklemişti ama yapmamalıydım.Bir dakika yoksa Hyunjin benden mi? Hayır, hayır daha yeni tanıştık bundan kaynaklı olmaması gerek dediği gibi adrenalin falan işte yoksa o yapmaz. Yapar mı?

*Minho'nun ağzından*
Jisung ile okuldan gittikten sonra beraber evlerimize dağıldık.Şahsen yolda pek konuşmamıştı.Tanıştığım günden beri moreli düşük gibiydi.Acaba sorun neydi? Merak ediyordum ama bence onu ben dışa dönük bir hâle getirebilirdim.Telefonu mu alıp ona yazmaya başladım fakat sonra hemen sildim ne yazıcağımı bulamamıştım.Telefonuma gelen okul grubu bildirimlerini takmazdım fakat bu dikkatimi çekmişti.

Mesaj:
Merhabalar sevgili öğrenciler!
Yarın başlayacak 3 gün sürecek kamp için velilerinizden izin aldık.Ayrıca gelirken yanınızda bir yemek getiremelisiniz.Umarım hepiniz gelirsiniz.

Ne? Yemek mi yapıcaktım? Ben hiç bir şey bilmiyorum nasıl yapıcağım? Jisung'u arasam o bilir gibi.Hızlıca telefonu kapıp Jisung'u görüntülü aradım.Açtığın da kendisi de mutfaktaydı.

Minho
-Jisung gruptaki mesajı gördün mü geliyor musun?

Jisung
-Evet ama ne yapıcağız ki biz?

Minho
-Bende bilmiyorum o yüzden seni aradım.

Jisung
-Bende bilmiyorum Jeongin'i arasak?

Minho
-Ben ekleyeyim konuşmaya.

Hemen telefonumu alıp Jeongin'i ekledim.Kendisi açtığında hâlâ ders çalışıyordu.Sanırım geleceğini çok önemsiyordu.

Jeongin
-Evet çalışmamı bitirdiğime göre şimdi ne yapıcağımızı bulmamız gerek ama ben ne yapıcağımızı bilmiyorum.

Minho
-Bizde bilirsin diye aradık.

Jeongin
-Felix biliyor aslında o oldukça güzel yapıyor hatta durun onu arayalım.

Jisung
-Sonun da ya.

Felix
-Ya noluyor yanlışlıkla açtım ben kapatıcaktım.

Minho
-Ayıp Felix.

Felix
-Of neyse durun bakalım şuna

Jeongin
-Yarın benim diğer özel sınıftan arkadaşım geliyor tanışmak ister misiniz?

Jisung
-Olur.

*Jisung'un ağzından*
Bir şeyler bulmaya çalışırken hepimiz çok komiktik.Minho'nun arads kamerasının donması suratını çok komik hallere sokuyordu.En son ki donma biçimine sonra çok gülmüştüm.

Zorbalık >•Minsung•<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin