6.BÖLÜM "SARMAŞIKLARDAN UZAKTA"

627 30 49
                                    

Keyifli okumalar🕊

6.BÖLÜM "SARMAŞIKLARDAN UZAKTA"

Sanırım kalbim acıya alışıktı.

Mutlu olduğu anlarda sürekli acı istiyordu. Bu alışkanlık mı bilmiyordum ama mutlu olduğumda bunu hak etmediğimi düşünüyordum her zaman acı çekecek, her zaman üzülmem gerekiyormuş gibi geliyordu. Bunun sebebi hep kendim olup kimseyi hayatıma dahil etmemiş olmam olabilirdi. Bana yaklaşan insanları sürekli kalkanlarımla karşılıyordum.

Bunu artık yapmak istemediğimi tam şu an fark ettim. Elimde olan bardakla birlikte etrafımda dönen sohbeti dinliyordum. Neva'nın bizi davet ettiği yemek için onların evine gelmiştik. Dört kişi olacağımızı düşünüyordum ama yemeğe, o gün mekandan çıkarken ardımda Giray'la bıraktığım adam da vardı.

Benden yaşça küçük, adının Selçuk, mekanın açılmasından bu yana Talha'yla çalıştığını öğrenmiştim. Benimle çekinerek konuşuyordu belki de yabancı olduğum içindir dedi iç sesim. Yemekten sonra salona geçmiştik onlar içki içerken ben bardakta vişne suyu içiyordum.

Köşe koltukta hemen yanımda Talha vardı, diğer tarafımızda ise Neva sırtını Giray'ın göğsüne yaslamıştı, Selçuk buraya ait değilmiş gibi en köşedeki tekli koltuğa oturmuştu. Talha bacağını diğer bacağının diz kısmına koymuş pek de umurunda değilmiş gibi Neva'yı dinliyordu bense onun aksine ayaklarımı üst üste atıp dikkatle onu dinliyordum.

"Hayır." dedi Neva sohbete devam ederken. "Talha; bu kıza aşıksın demeseydi sen beni sevdiğini bile anlamazdın." Talha'ya döndürdü başını, elini uzatıp beklentiyle yanımda olan adama, "Değil mi Talha?" diye sordu.

Talha henüz cevap vermezken Giray, Neva'nın saçlarının üzerinden öptü. "Bebeğim ben biraz odun kafalıyım geç anladım." dediğinde yanımdan onun sesi yükseldi.

"Sadece odun kafa mı? Amına koyayım kızı öptün gelip bana abi içimde değişik bir şey var sanırım bu günlerde öldürüleceğim hakkını helal et dedin." Talha'nın kınayıcı sesiyle ona dönmüştüm. Sözlerini bitirdiğinde ona döndüğümü görüp bana döndü, göz göze geldiğimizde bugün evden çıkmadan önce söylediklerinden dolayı çekinerek vişne suyumu dudaklarıma götürüp önüme döndüm.

Giray, "O ilk aşkı hissedişimdi üzerime gelme." dedi Neva'nın belinde olan elini hareketlendirip onu kendine daha da yasladı.

"Sonrası?" dedi Talha aynı ses tonuyla.

"Girmeyelim oralara." bunu söylerken gözleri bana kaymıştı. Onları seyrediyordum sessizce. "Üniversiten bittiği için mi orada çalışıyorsun?" Bana dönen gözlerle birlikte huzursuzluğun adım adım bedenime yayılışını hissederken başımı hayır anlamda salladım ve bununla birlikte dudaklarımı hareketlendirdim.

"Hayır ben liseden sonra okumadım. Kazandım ama gidecek imkanı bulamadım." dediğimde anlamadıklarını fark ederek aynı düz ses tonumla devam ettim. "Yetiştirme yurdum reşit olana kadarki süre için beni barındırdı lisem bittikten sonra oradan ayrıldım ve farklı yerlerde çalışarak kendime ev kurdum."

"Hangi bölümü kazanmıştın?" onun sesiyle sağıma döndüm. Elinde kavradığı kadehindeki içkisini içti benim yanıtımı bekleyerek. "Türk dili ve edebiyatı." Yanıtımla hiçbir şey söylemeden başını salladığında eklemek istediğim şeyi ekleyemeden Neva'nın meraklı sesine dönmek zorunda kaldım.

"Artık evini kurdun tekrar okumak istemez misin?"

"Hayır." dedim önce, sonra bakışlarımı elimdeki bardağıma indirdim. "Yani okuyamam part time çalışsam bile evin kirasını ödeyemem." Güler gibi oldum. "Sanırım artık evim de olmayacak bu ay işe gitmedim eşyalarım şimdi sokakta olabilir."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AKVARYUMA YÜZEN BALIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin