6.tatsız gün

27 3 1
                                    

Kayra

Sabah uyandığımda yan odadan gülüşme sesleri geliyordu. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve yan odanın kapısının önüne gelip okzumu yaslayıp onları izlemeye başladı Efsun ile Ceylan beraber ceylanın odasında gülüşüyorlardı. Ceylan ona çocukluk albümümüzü gösteriyordu. O albümde bu kadar eğlenceli ne vardı ki.

Ceylan o albümde gülünecek bir şey olduğunu hatırlamıyorum.

Kafamı yan yatırıp sorduğum soru ile Ceylan beni gördüğüne şasırarak baktı.
Bir ceyap alamayacağımı anladığımda ceylana doğru ilerlemeye başladım. Ben yaklasıp albümü almaya niyetlendiğim esnada ceylan albümü kapattı ve kendine doğru çekti eş zamanlı olarak bende albüme asıldım ve çekiştirmeye başladım Efsunsa sesiz bir şekilde bizi izliyordu. En sonunda defter ikimizin elinden de kaudı ve ilk sayfası açılarak Ceylan ile benim olsuğum bir fotoğraf göründü. Ceylan şaşkın bir şekilde yere bakarken albümü aldım ve bakmaya başladım.

İlk fotoğrafta ceylanla yaptığımız bir yaramazlık vardı gerçi bu bizim için eğlence demekti.

Yoğurt kovasını alıp buz dolabının önüne oturup birbirimize yoğurt sürüyorduk ve bunu yaparken baya eğleniyorduk kahkahalarımız tüm evi doldurduğundan herkes gelip bizim naptığımıza bakmıştı. Sonrada annem semra teyzenin getirdiği fotoğraf kamerasını alıp fotoğrafımızı çekmişti bizde poz verip gülmüştük. Ardından babam bizi kaptığı gibi banyoya götürmüştü annem ceylanı babam beni yıkamıştı ve biz yine çok eğlenmiştik.

Diğer sayfaya geçtiğimde ceylanı patakladığım ve yan yatarak poz verdiğim bir fotoğraf vardı altımdada siyah pepeli kilotluçorap vardı. Düşününce bu baya komik bir şeydi.

Başka bir fotoğrafta ise etrafta cam kırıkları ceylanın elinde pembe tavşan ve tam ortada da bir panda vardı. Annem misafir gönderirken ceylanın lambaya peluş oyuncakları atttığını görünce bende panda daha ağır bunu atarsan patlar demiştim attığım gibide patlamıştı.

Ben albüme bakarken ceylanla Efsunda ayağa kalmış kafalarını uzatmışlardı. Ama ikiside parmak ucunda olduğu oçin onlara acıyıp oturmuştum yatağın üzerine. Sonra uzun uzun fotoğraf albümüne bakıp konuştuk bir şeyler anlattık ve güldük sonradan yanımıza Koray ve Faysal da geldi biraz onlarlada sohbet ettik en son semra teyze gelip kapının ordan bizi kahvaltıya çagırmıştı. Hep beraber öyle güzel sohbetler eşliğinde lahvaltı yaptık ki uzun süre sonra çok mutlu olmuştum. Ardından malesef ki işe gitmem gerekmişti.

🧚‍♀️
Efsun

Sabah çok güzel ve eğlenceli geçmişti şuan ise evde tektim ve ders çalışıyordum. Ara verdiğim esnada kayıtlı olmayan numaradan mesaj geldi bende anında çevrim içi olup baktım. Kayra olduğunu fark etmem ile sırıtıp mesajları açtım.

"Neler yapıyorsun?"

"Ders çalışıyordum"

"Bölmedim İnşallah"

"Yok bölmedin mola vermiştim
Şimdi bende. Sen napıyorsun"

"Hiç mola verdim şimdi birazdan toplantım var."

"İyiymiş:)"
Yazıyor...

Mesajını beklerken aşyagıya mutfağa inip kendime Nescafe yapmaya başlamıştım. Yukarı çıkarken gelen bildirime bakmıştım.

"Akşam sen ben ceylan bizimkilerle bir yemeğe gidelim diyorum bu gün iyi anlaştınız dahada kaynaşırsınız"

"Biz çocuk değilizki kaynaşalım . ama tanışırız olabilir."

Beyaz MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin