Lana del rey'e aşığım o yüzden hangi şarkısını koysam bilemedim bende playlist koydum hehe.
Şarkı adı - Lana Del Rey (Playlist / Sped up)
______________________________________Ve gözüme bir kişi çarptı.. Suho.
Ve bana tamda "Yarım kalan işimi tamamlayacağım" diyen bir sırıtış atarak bakıyor.
Ama- bu imkansız! Suho okuldan atılmıştı!
Jimmy- Ah! Evet arkadaşlar sınıfa yeni biri geldi size söylemeyi unutmuşum.
Jimmy- Yanıma gel kızım ve kendini tanıt.
Gözlerim hâlâ Suhoda takılı.
Yeji- Tamam..
Öğretmen bana meraklı bir şekilde bakıyor, onun dışında ilgilenen çok kişi yok, bu daha iyi.
Yeji- Ben- Hwang Yeji, 17 yaşındayım, bir kardeşim var..
Jimmy- Harika! Şimdi yerine geçebilirsin.
Yeji- N-nereye?
Jimmy- Görüyorsun! Sadece bir öğrencinin yanı boş, oraya oturabilirsin!
Yeji- Şey.. başka bir yere geçsem-
Jimmy- Yerleri yeni değiştirdim o yüzden yeni yer değişikliğine kadar orda otursan sorun olur mu Yejicim?
Yeji- (Iç veriş) Peki.. tamam.
Öğretmenin yanından ayrıldım ve Suho'nun yanına doğru yürümeye başladım.
En sonunda Suho'nun yanına geçtim ve ondan olabildiğince uzağı kaydım.
Neredeyse yan sırayla birleşicem!
Jimmy- Yeji seni gruba eklicem ve ders programını aticam.
Yeji- Tamam.. (burda kalıcı değilim ki! En kısa sürede kendi sınıfıma gecicem!)
Jimmy- Arkadaşlar tahtaya yazılarımı korecesiyle birlikte defrete geçirin.
(Ynot- Ing dersindeler ondan hocanın adı Jimmy kendisi ingiliz)
Defterimi ve kalemliğimi çıkarıp masaya koydum.
Defterimin bir sayfasını açtım ve kalemligimden kalemimi alıp tahtada yazanları defterime geçirmeye başladım.
-20 dakika sonra teneffüste-
Kızların yanına gidicem, o kızın yasak koyması umrumda değil.
Sıradan kalktım ve kapıya doğru yöneldim.
Sınıftan çıkıp kendi sınıfıma doğru yürümeye başladım.
Karina- In üstümden be! Ne bu böyle vıcık vıcık!
Shuhua- Yaa ama ne vıcıklığı ben sadece sarılıyoruumm.
Lia- Imdat bir git şuradan!
Shuhua- Yaa ama arkadaşız sanıyorduuummm.
Karina- NE DIYORSUN YA HIÇ BIR ZAMAN ARKADAŞ OLMADIK KI AA.
Bu halleri gerçekten komik ama Shuhua arkadaşlarımı sahiplenmeye çalışıyor, ve ayrıca Karina ve jisu aşırı rahatsız görünüyorlar..
Lia- Git ya sapık mısın!?
Yeji- Arkadaşlarımı bırak.
Shuhua- Sana demedim mi ben? Artık onlar senin arkadaşın değiill, onlarla görüşmen bile yasak! Git buradan hemen!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of Dream // Ryeji☆
FanfictionOkulunda zorbalık görüp nefret edilen yeji ve aşık olduğu okulun popüler kızı ryujin, ve onların hayal aşkı.