ŞARKI ÇOK IYI ISWDIM GALIBA-
HSJSOJSIJPAZIJKWPKSILWĞNEUKDJDOKWOEJEUDIĞWLIEOĞDKUDIPEURIĞDLISJPWKRKPXKIETABI ÇOK IYI OLUCAK AQ FAVORI ŞARKIM SONUÇTA.
Şarkı adı- Yarichin bitch club - Touch You
______________________________________Lia- Kim bilir, belki ben belki Karina, belki bambaşka biri.
Yeji- Hey.. ne demek oluyor bu?
Lia- Lanetler yok olmaz, başkasına geçer.
Karina- Bu çok kötü..
Yeji- Artık gidelim burdan.
Karina- Evet.
Sınıftan çıkıp aşağı indik ve okula girdiğimiz gibi çıktık.
Otele doğru yürümeye başladık ve 15 dakikanın ardından oraya ulaştık.
Geldiğimizden beri yaklaşık 40 dakika geçti.
Ve çok yorgun hissediyorum. (Iki saat camış gibi Karinanin dizinde uyumama rağmen..)
Otelde tek bir odada kalıyoruz hepimiz. O yüzden tek yatakta yaticaz, en azından yatak gerçekten çok geniş.
Lia- Kızlar pijama getirdik dimi? Bu kıyafetlerle uyumak gerçekten rahatsız edici olur.
Yeji- Karina?
Karina- Iı.. şey..
Yeji- Hadi ama! Getirmedim deme sakın, pijamaları senin koymanı söylemiştim özellikle!
Karina- Biliyorum biliyorum! Şaka yaptım hehehe, alın hepsi bu çantada.
Lia- Ah çok komikti cidden gülmekten sıçtım.
Yeji- Bu daha komikti JWKSJSOAHESHSKEHKSHEISHEKSHS
(Ynot- ULTRA MEGA TİTANİC AWSOME AMAZİNG LEGEND SONİC ATOMİK QUANTUM H2O KALSİYUM POTASYUM SİLİSYUM BORKARBON AZOT BAZ NÖTRON YILDIZI+MAX PRO MÜKEMMEL GÜLÜŞ / bayadır bu şeyi yapmiodum, artık kalitlasmis bişi olucak, her gulduklerinde bunu yazın sizde, eğer ben unutusam falan.)
Karina- Komikti tabi! Neyse giyinin artık.
-10 dakika sonra-
Yeji- Giyinmek bile yorucuydu!
Lia- Evet, bir tek bana öyle geldi sandım.
Yeji- Hey Karina, nereye bakıyorsun?
Karina- Sanki şurada küçük birşey parlıyor gibi.
Yeji- Bu oldukça normal, sonuca Japonya oldukça ışıklı bir yer, camdan yansıma yapıyor olabilir.
Karina- Hayır öyle bişi değil! Buraya bak.
Yeji- Iyi bakayım.
-ding-
Yeji- Ha? Buda ne? Yabancı bir numaradan bir mesaj gelmiş.
Yabancı numara
-Doğum leken hâlâ duruyor.
Lia- Ne yazmış?
Yeji- "Doğum leken hâlâ duruyor" demiş, ama ne alaka ki?
Ben mesaja bakarken Karina bir tabure çekip parlayan noktaya daha çok yaklaştı ve o şeyi eline aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of Dream // Ryeji☆
FanfictionOkulunda zorbalık görüp nefret edilen yeji ve aşık olduğu okulun popüler kızı ryujin, ve onların hayal aşkı.