-Öpüşme-

298 21 261
                                    

Ryujin- Aşkını, kabul ediyorum Hwang Yeji.

Bunu diyip bana sarıldı. Ahh! Kabul etti! KABUL ETTİ!!!! ŞUAN SANKİ RUYAYDAYMISIM GİBİ!

Ryujin benden ayrıldıktan sonra 2-3 saniye bakıştık ve bir anda dudağıma yapıştı, ilk başta soka girdim ve anlayamadım, sonra bende ona karşılık verdim.

Hâlâ rüyaymış gibi geliyor! Ryujin ile öpüşüyorum? Nasıl olabilir!? Harika!

Ryujin- Diğerlerine söyleyecek miyiz?

Yeji- Tabikide! Herkesin öğrenmesini istiyorum!

Ryujin- Bunu diyeceğini biliyordum.

Gülümsemesi.. Yakından daha güzel.

Ryujin elimi kendi eliyle kilitledi ve ilk önce onların sınıfına girdik. Karina ve lia bizi öyle görünce sevinçten bildiğin havalara uçtular! Tabi bende domatesleştim yine.

Ryujin benim utanmış olmama bakıp gülümsedi yine.

Sonra, Karinayla lia geldi ve diğer sınıfa geçtik. Winter, chaeryeong, yuna kendi aralarında konuşuyorlardı.

Bizde aralarına gittik ve jisu hemen;

Jisu- Kızlar! Yeji ve ryujin sevgili! AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞA!

Diye bağırmaya başladı.

Winter- NEEE ŞAKA MI.

Karina- YOK AŞKIM BAYA BAYA GERÇEK BİZİM GİBİ.

Yuna- Bizim aşkımızı geçemez, dimi juliammm.

Jisu- Tabıkıde yunammm.

Yeji- Julia mi?

Yuna- Ahahahah! Birtek buna mı takıldın?

Yeji- Eveö-

Lia- Yakın arkadaslarim bana jisu diyor demiştim onlara önceki tenefüs, yuna da dedi ben arkadaşın değilim sevgilinim dedi, jisuyu julia yaptı işte.

Yeji- Anlamliymiş ĞWİSPSÜWLSÜWŞSĞSLWĞ.

(ynot- Ultra mega titanic awesome amazing legend sonic atomic quantum H20 kalsiyum potasyum silisyum borkarbon azot baz nötron yıldızı + pro max mükemmel gülüş)

Yuna- Anlamlıdır tabii.

Zil çaldı, ryujine ne kadar kavuşmuş olsam da ondan ayrılmak istemiyorum, ama mecburen sınıflara dağıldık.

(Ynot- tıkandım yine burda hayaq)

Sırama geçtim ve hâlâ ryujinle sevgili olduğumu idrak edemediğim için bu olanların hayal mi gerçek mi olduğunu düşünmeye başladım.

Ben hayallere dalarken zil çaldı. Zilin çaldığını bile fark etmemişim ki dudaklarıma baskı yapan bir sıcaklıkla ryujinin geldiğini anladım.

En azından sınıfta kimse yoktu.

(Ynot- ay çok sınıf fantezisi yaptırasım geldi🤭)

Ryujin dudaklarını çekti ve ikimiz de biraz nefes aldıktan sonra tekrar dudaklarıma kapandı, bu sefer dudaklarını çekmeden araladı ve diliyle dudaklarıma baskı yaptı, bende dudaklarımı araladım ve hemen dilini ağzımın içine gönderdi.

Alt dudağımı alıp emmeye ve ısırmaya başladı, o ısındıkça agzımdan küçük küçük inlemeler çıkıyordu.

Bir süre daha o şekilde öpüştükten sonra ağzıma dolan kan tadıyla kendimi çektim ve kanayan dudağıma elimi götürdüm, ryujin de dudağını yalayarak bana bakıyordu.

Love Of Dream // Ryeji☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin