Yeji- "Bir tur daha?" Diyen kimdi.
Kafam yastığa gömülü bir şekilde sormuştum bu soruyu.
Ryujin- Üzgünüm! Kendimi tutamadım..
Yeji- 7 tur 4 parmak.
Ryujin- Çok mu acıyor?
Ryujinin söylediği şeyle kafamı yastıktan kaldırmadan aldığım başka bir yastığı ona fırlattım.
Yeji- Çik mi iciyir SENCE?
Ryujin- Tamam tamam kızma, gel banyo yaptırayım sana okula gidicez sonra.
Yeji- Nasıl oturucam sırada ben?
Ryujin- Sırada otur diyen kim?
Yeji- Nerde oturucam peki bayan çok bilmiş.
Ryujin- Kucağımda oturabilirsin mesela.
Bu sefer kafamı kaldırdım ve kafamın altındaki yastığı alıp ona fırlatacakken kalktı ve kapıya koştu.
Ryujin- Tamam kızma ya, şaka yaptım, gel yıkayalım seni.
Yeji- Tamam..
Ryujin banyoya girdi, gelen su seslerinden kuveti doldurduğunu rahatça anlayabiliyordum.
Tekrardan odaya gelip yorganı üzerimden çekti ve beni kucağına alarak banyoya ilerledi.
Küvetin yanına gelip beni sıcak suyun içine koydu, suyun tenime değmesiyle acı bir inleme bıraktım yankılanan sesimle banyoya.
Ryujin beni iyice suyun içine bıraktı ve life sıktığı duş jeliyle bedenimi yıkamaya başladı, saçıma sıktığı şampuanla saçımı köpürtmeye başladı.
Üstüme son kez su tutup beni duruladıktan sonra üstüme bornoz giydirip içeri getirdi, benimle bebek gibi ilgileniyordu ve bu halleri gerçekten çok tatlıydı.
Beni yatağa bıraktığında acıyla yüzümü buruşturdum, oda dolabına gidip bana okul kıyafetlerinden bir takım alıp yatağın üstüne bıraktı.
Üstümdeki bornozu çıkarıp tüm kıyafetleri üstüme giydirdi. Artık onun gibi kokuyordum.
Ryujin ben kalkmadan önce banyoya girmişti, o yüzden o hazırdı da diyebilirdim.
Ryujin- Hazır mısın hayatım?
Yeji- Evet gidelim mi artık.
Ryujin- Gidelim.
Evden çıkıp okula gitmemiz bir olmuştu. İkimizde ayrılıp sınıflarımıza girdik.
Ama keşke girmeseydim.
Suho sınıftaydı.. Keşke hiç gelmeseydi okula.
Yuna- Yejii! hoşgeldin..
Chaer- Hoşgeldin yeji..
Winter- Hoşgeldin..
Yeji- Hoşbuldum kızlar, bir sorun mu var?
Yuna suhoya bakıp konuşmaya başladı.
Yuna- Sınıfın.. Değişmiş.
Yeji- Ne!? Yine mi!?
Yuna mutsuzca kafasını salladı.
Bu sefer sinirlerim iyice tepeme çıkmıştı. Hiç durmadan Suho'nun sırasına ellerimi sert bir şekilde vurup Suho'nun yüzüne eğildim.
Yeji- Yeter artık düzenimi bozmayı bırak!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of Dream // Ryeji☆
FanfictionOkulunda zorbalık görüp nefret edilen yeji ve aşık olduğu okulun popüler kızı ryujin, ve onların hayal aşkı.