Yeji- Bilmiyorum..
Yeji- Ben odama çıkıcam.
Minjin- Kızım odana gitmeden kardeşinle biraz oyun oyna seni çok özledim.
Yeji- (kıkırdayarak) Tamam anne oynarız.
Kardeşimin odasına gidip biraz onunla ilgilendikten sonra ödevlerimi bitirip ders çalışmam gerek.
Sakince merdivenleri çıkarken bahçede oturmuş kitap okuyan birini gördüm.
Yüzü aşağıdaydı ve saçları yüzünü kapatıyordu. Kim olduğunu anlayamadım.
Yanına bir kız geldi, bu o kız! Takip ettiğim kızlardan biri, kitap okuyan kız da Ryujin olmalı.
Ryujin..
Gerçekten çok güzel..
Herneyse, kardeşimin yanına gitmeliyim.
Yeji- Yurii! Ben geldiimm!!
Yuri- Ablaa! Seni çok özledim!
Yeji- Bende seni çok özledimm, ben yokken ne yaptın?
Yuri- tek başıma oyun oynadım.
Yeji- Şimdii, benle oynama vaktii!
Yuri- Yee!
-Oyun oynadıktan sonra-
Yeji- Yuri çok geç olmuş, artık sen yat bende ödevlerimi yapayım, tamam mı?
Yuri- Tamam ablaa.
Yurinin odasından çıkıp hızlıca üst kata çıktım ve odama girdim.
Gözüm nedensizce cama kaydı. Ryujin hâlâ oradaydı. Acaba yanına gitsem mi?
Herneyse ödevlerimi bitirdikten sonra düşünürüm.
-20:19-
-23:36-
Ahh, çok yoruldum. Bir ödev bu kadar uzun süremez. Hem daha ilk günden neden proje verirsin ki?
Oha Ryujin hâlâ burda.
Acaba onu fark edip yanına gitmemi bekliyor olabilir mi?
Saçmalama yeji. Neden yanına gitmemi istesin ki?
Herneys- su ho? Onun Ryujin'in yanında ne işi var? Sevgililer mi yoksa! A, ama banane ki bundan? Hiç.
Yatağıma geçtim ve camdan dışarıyı, daha doğrusu Ryujin'i izlemeye başladım.
Hayır aşık değilim. Anlam vermediğim bir sevgi bu.
Ha? Su ho niye buraya bakıyor? Yoksa beni fark mı etti! Aslında fark etmesi kolay çünkü bön bön onlara bakıyorum..
Herneyse, bişi yok bişi yok orda Ryujin oturmuyor bişi yok bişi yok bişi yok.
Ahh, gözüm sürekli cama kayıyor. En sonunda perdeyi çekicem. Hatta, niye çekmiyorum ki?
Oh be sonunda şurda video izleyemedim bakmaktan
Video izleme hevesim kalmadı hemen uyumak istiyorum.
-07:10-
-Telefon bildirimi gelir-
Kim bu sabah sabah Allah aşkına?
Annem mi?
Minjin- Kızım ben Paris'e yurt dışına gidiyorum, halan doğum yapmış hâlâ uyanmamış, dayın ne yapacağını bilememiş, beni aradı birkaç gün orda kalıcam, kardeşin benim yanımda, eğer gelebilirsen sende bugün son uçağa binip gel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of Dream // Ryeji☆
FanfictionOkulunda zorbalık görüp nefret edilen yeji ve aşık olduğu okulun popüler kızı ryujin, ve onların hayal aşkı.