Babama hala sinirliydim. Beni amcamların yanına yollamak zorunda değildi. Onun işleri iyi gitmiyorsa bunu ailecek halletmeliydik. Beni Ankaraya yollayarak değil.
Bir yandan babama içimden saydırırken bir yandanda bavulumu hazırlıyordum. Hem amcamlarla daha önce pek görüşmedim. Sanırım bir kere görüşmüştük oda ben 9 yaşımda iken. Her 9 yılda bir amca görmek ne kadar güzel. Acaba bir 9 yıl daha sonra görür müyüm ?
Bavuluma eşyalarımı koyduktan sonra aşağıya indim. Annem ve babama son kez sarıldıktan sonra havaalanına doğru yola çıktık. Havaalanına gelmiştik işlemleri hallettikten sonra biraz oturduk ve anons yapıldığı sırada ayaklandık. Anneme ve babama son kez sarılmıştım. Annemde bu durumdan memnun değildi ama babam isteyince her şey oluyordu nedense.Babam :
"Oraya gidince seni karşılıyacaklarmış onlar seni tanır." Dedi bense sadece "Tamam" demiştim.
Uçağa bindim ve Ankarada olabilecekleri düşündüm. Belkide tacize uğrayacak sonrasında ise bir pavyonda yeterince kullanıldıktan sonra gelinlik giydirilip zengin bir kroyla zorla evlendirilecektim. Kim bilebilir ki. Böyle saçma sapan hayaller kurarken Ankaraya gelmiştim. Uçaktan indikten sonra yanıma bir adam yaklaştı. Bu adam amcamdı."Hoşgeldin Arya" dedi. Ben ise yine sadece
"Hoşbulduk" diyebilmiştim.
"Hadi arabaya gidelim." Dedi amcam. Ve beraber arabaya bindikten sonra eve gelmiştik.
Arabadanda anlaşılacağı gibi evde muhteşem olcaktı tabii. Oldukça büyük bir evdi. Amcamın karısıyla ve sevgili kuzenim Cansu'yla tanışmıştım. Cansu iyi biriydi. Anneside öyle. Cansu bana odamı göstermişti ve hatta yardım bile etmişti. Bu şaşırtıcı olsada yinede iyiydi işte. Akşam yemeğini yerken amcam"Sende cansuyla aynı okula gidiceksin Aryacım madem sen bizim misafirimizsin o zaman ayrımcılık olmamalı öyle değilmi Cansu "
"Ama ben onun bizim koleje uyum sağlıyabileceğini sanmıyorum baba."
Diğer yandan Cansunun annesi
"Yardım edersen neden uyum sağlıyamasın Cansu" demişti.
Cansu ise pek de memnun olmayan bir şekilde "Tamam" demişti.
Sabah uyandım bu gün Cansu'yla okula gitmek zorundaydım hemen banyoya girdim kısa bir duş aldıktan sonra üzerime siyah bol kazağımı altımada siyah pantolonum ve siyah botlarımı giyip saçımıda düzleştirmiştim. Çantamıda alıp aşağıya indim. Cansu'yu masada amcamla yemek yerken gördüm. Amcam "Arya sende gel otur bir şeyler ye dedi." Bende hemen geçip oturdum. Cansu yemeğeni çoktan yarılamıştı. Bende bitirmek üzereydim ikimizde bitirdikten sonra evden çıkmıştık. Yolda giderken Cansu
"Sana odana yerleşmende yardım etmiştim şimdi sende bana yardım ediceksin biliyosun ki senden hoşlanmadım o yüzden dediklerimi yapıcaksın."
"Ne istiyorsun "
"Okulda beni tanımıyomuş gibi yapsan yeter. Seninle uğraşmak istemiyorum ve birde Bora ve Kağandan uzak dur.
"Bende sana çok meraklı değilim zaten merak etme tanımam seni. Tanımakta istemem çünkü insan olduğundan şüpheliyimde biraz. Ayrıca Kağan ve Bora kim ? "
"Sanırım çok fazla konuşuyorsun Bora ve Kağanıda gidince illaki birinden duyarsın."
Cevap vermedim. Okula gelmiştik baya bi büyüktü klasik kolej işte. Cansu hemen başka bir yerlere giderken ben sap gibi kalmıştım işte ortada. Bende içeriye müdür yardımcısının odasına yönelmeye karar verdim. Sınıfım 12/A 'ydı. Koridorları dolandıktan sonra bulmuştum. Hıh amanın ne güzel Cansu'yla aynı sınıftayım. Onu görünce hemen kafamı çevirdim ve boş bi sıra gözüme kesdirdim. Oraya oturmuştum. Öğretmen gelmek üzereyken bir çocuk bana doğru geliyordu onun sırası aman ne güzel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FISILTI
Teen FictionKaranlığın en dibindeki Kaan ve o karanlıktan kurtulmaya çalışan Arya ...