Hyunjin:
Gdy wychodziłem z domu, nie minęło 5 minut a pewien blondyn się do mnie przyczepił.
-No No, kogo my tu mamy ?
-Hmm No nie wiem, Nie poznajesz ?
-Najwyraźniej Pan nie jest taką rozpoznawalną osobą.
-No w sumie się zgadza, ponieważ nie rozpoznałeś mnie po 12 latach znajomosci.
-Pchi KTO TO MÓWI !
-Aa dobra NIE BYŁO TEMATU-powiedział obrażony Felix,po czym chciał przejść na drugą stronę ulicy ryzykując swoim życiem.
-EJ UWAŻAJ - w ostatniej chwili zdołałem złapać chłopaka za kaptur.
-JEZU FELCIA MOGŁEŚ ZGINĄĆ
-Ja..ja prze..
-NAWET MI SIĘ NIE WAŻ PRZEPRASZAĆ, WAŻNE ZE ŻYJESZ.
-D..dobrze chhhoćmy już na autobus.
7 godzin pózniej
-oczywiście ze ta wstrętna baba musiała nam zrobić kartkówkę na ostatniej lekcji NO BO CZEMU NIE.
-yhm bardzo się cieszę.
-CZYŚ TY NA GŁOWĘ UPADŁ, ODDAWAJ TEN TELEFON I MI NORMALNI ODPOWIEDZ.- powiedział zdenerwowany Felix wyrywając Hyunjinowi telefon z ręki.
-NOO EJ ODAWAJ
-A CO TAM NIBY TAKIEGO WAŻNEGO JEST CO ?!!?!
-CO LEKCJE SPRAWDZASZ CZY NIE PRZYCHODZĄ CI JAKIEŚ WIADOMOŚCI, HYUNJIN CO SIĘ STAŁO?
-Za długo by tłumaczyć,Felix ja na prawdę już musze iść przepraszam cię ale potem napisze.-po tych słowach Hyunjin podbiegł do domu, a Felix widział tylko jak bierze jakąś torbę treningową i gdzieś jedzie.
Kiedy Hyunjin wrócił z niewiadomo jakiego treningu,szybko napisał do Felixa.
Jinnie❤️
Cześć Felcia, śpieszyłem się dzisiaj na pewien trening. Jeśli chcesz możemy się dzisiaj u mnie spotkaććććć.Felcia💕
Jaki trening ?Jinnie❤️
Czy to ważne...Felcia💕
To co jest związane z tobą zawsze jest dla mnie ważne.Jinnie❤️
No dobrze , przyjdź do mnie to ci wytłumaczęFelcia💕
Już jestem ...Jinnie❤️
No niby gdzie?Felcia💕
Zejdź na dół sieroto.Po tej wiadomości Hyunjin poleciał na sam dół swojego domu, gdzie ujrzał Felixa.
-Hyunjin na serio musisz z nim przeprowadzić dwugodzinną rozmowę o tym ze tańczysz od kilku lat-wtrąciła się mama Hyunjina.
-Mamo ale skąd , czekaj WEŹ ZEPSUŁAŚ MI PLAN NA NASTĘPNE KILKANAŚCIE MINUT MOJEGO ŻYCIA.
-O MÓJ BOŻE NIE ZESRAJ SIĘ.
-AAAA DOBRA NARA. FELIX NA GÓRE.
Felix popędził jak najszybciej do pokoju Hyunjina prawie nie przewracając kwiatka.
-No dobrze no to chodzi o to...
________________________~~~~~~~~~~~~~~~~________________________
Witammmm bardzo dawno mnie nie było a przez to ze mam szkole to trudniej mi coś pisać ale chyba taki króciutki rozdział starczy.
Powodzenia w życiu bo się przyda i miłego dzionka/wieczoru /nocy.
Kocham MH..
CZYTASZ
Ps5-hyunlix
RomanceFelix popularny chłopak w szkole przepiękny,pomocny,uczciwy i wiele innych dobrych cech. Jest w związku lecz Felix jeszcze nie wie że za niedługo dołączy do klasy pewien chłopak który jest jego przeciwieństwem i odmieni jego całe życie.