Help

73 1 2
                                    

Jezu naszła mnie myśl napisać książkę wiem ze może być trudne pisanie dwóch na raz ale jakoś nie mam weny na pisanie tej książki znaczy mam kilka pomysłów ale czekam na ten najlepszy nie mówię ze zawieszam ta książkę bo wręcz przeciwnie postaram się wymyślać coś takiego czadowego i wam wstawić.
ALE WRACAJĄC chce napisać książkę o śmiertelnikach i nie śmiertelnikach wstawię poniżej krótki wstęp nie wiem jaki to ma być ship czy Hyunho czy Hyunlix ogólnie ja nie shipuje członków stray kids ale jakby każdy STAY wie ze lepszy fun jest wyrażać siebie , tworzyć coś , czy coś totalnie innego  ze swoim Biasem bądź ogólnie z członkami wiec zamieszczam wstęp do tamtej książki i mam nadzieje ze będzie całkiem git.
DORADŹCIE MJ CZY TO MA BYĆ HYUNLIX CZY HYUNHO BO ZDECHNĘ.

Dwa różne światy , jak ogień i woda, śmierć i życie a może na odwrót , to właśnie czasy w świecie _____był przyzwyczajony do tego ze na spokojnym spacerze zobaczy latająca dusze i ciało które nadal oddycha, nadal funkcjonuje i żyje lecz w rzeczywistości tak nie jest..
A No właśnie kto by się spodziewał ze zwykły śmiertelnik będzie miał takie nieszczęście bądź szczęście wychodząc z domu z zamiarem zabicia się.
W końcu to śmiertelnik ,musi korzystać lecz dla _____ to tak nie działało i nic w tym złego lecz ona miał do siebie zawsze problem i jakoś musiał go rozwiązac.Lecz jego KRWAWA dupa nie chciała się poruszyć.
Hwang Hyunjin wyśmiewany nie śmiertelnik nadal z dusza która trzyma się na jednym włosku.
Lecz czy może coś to zmieni a może nawet ktoś tego on nie widział nawet się nie spodziewał aż do momentu kiedy zobaczył GO jego właściciela który musi trzymać jego dusze żeby potem zginąć razem z nim nie ważne czy go kochał. Niektórzy mieli szczęście i się zakochali,niektórzy byli przyjaciółmi ,a inny byli dla siebie wrogami. Tego najbardziej obawiał się Hyunjin a najbardziej nie odwzajemnionej miłości.
Czy dwa światy w końcu się spotkają czy może partnerem Hyunjina będzie jego własna dusza która spaceruje nocami po najpiękniejszym parku w Seul. A No właśnie tak kończyło się z tymi co nie odnaleźli swojego właściciela bądź jak śmiertelnik nie odwzajemni miłości nie śmiertelnika.


Nie jest to dopracowane ani nic ale jakby TU CHODZI O POMOSL JAKBY NO SORY No a wiec tak (wpadłam na ten pomysł grając w jakaś randomowa grę wiec polecam) A I te pole te takie te gowno kreseczki tam ma być imię albo Minho albo Felix tylko nie wiem na ta chwile który ship robię WIEC POMOCY

Ps5-hyunlix Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz