XII.

28 3 0
                                    




,,Takže, čo ťa sem priviedlo?", spýtal som sa Yoongiho po nejakej dobe ticha, čo sme len tak sedeli. Nechcel som na neho tlačiť, keďže ma jeho reakcia celkom zaskočila.

,,Nudil som sa a tak som si povedal, že sa sem zastavím. Ako ti to už mohlo dôjsť, nemám nejak veľa kamarátov s ktorími som si nejak veľmi blízky", odpovedal mi celkom po tichu a pritom mi bol otočený chrbtom. Mal som veľký problém mu rozumieť ale tak niečo som pochytil.

,,Mohol si dať vopred vedieť. Išli by sme sa niekam prejsť alebo niečo. Takže, máš niečo na mysli?", spýtal som sa snažiať sa mu pozrieť do tváre. No on sa len väčšmi otočil chrbtom a bránil sa mi vôbec pozrieť do očí. Asi tak bude celú noc.

,,Nie... Nepremýšľal som nad tým...", zamumlal a trochu sa otočil mojím smerom. Žeby sa mi konečne pozrel do tváre. Alebo niečo iné?

,,Môžme ísť ku mne do izby a pozrieť si nejaký film. Teda ak chceš, môžme ísť aj niekam", prehlásil som, na čo sa jeho licka trošku viac sčervenal. No nakoniec prikyvol a tak sme sa spoločne pobrali do mojej izby.

Tam sa Gi posadil na moju posteľ zatiaľ čo ja som vybral nejaký film a všetko nastavil. Keď sa už film spustil sadol som si na posteľ vedľa Giho. Stále som nechal medzi nami nejakú vzdialenosť aby sa necítil nejak zle.

,,To už si nevieš ani vysušiť vlasy?", spýtal sa, na čo sa presunul za mňa. Ruky položil na uterák a začal mi sušiť moje mokré vlasy. Celkom som na to zabudol. Musel som vyzerať komicky.

,,Ďakujem. Zvládol by som to ale aj sám", usmial som sa naňho hneď ako skončil a posadil sa vedľa mňa. Na to mi len prikyvol a ďalej sa venoval filmu.

Svoju pozornosť som venoval opäť filmu. Nejak veľmi ma nezaujímal a tak som sa ponoril do svojich myšlienok, užíval slm si len moment v tichosti a jak v pozadí hučí telka. Už chápem prečo ma Yoongi tak rad tiché chvíle.

No z môjho premýšľania ma vytrhli až to ako mi padla Giho hlava na moje rameno. Hlavu som stočil jeho smerom, na čo mi pohlad padol na to zlate stvorenie.

Usmial som sa a jeho hlavu som si opatrne podchytil. Následne som ho čele nechal ľahnúť a prikryl som ho perinou. Trochu sa ešte pomrvil no nejak sa ďalej nepreukazovala ku pohybu. Musím povedať, že spí jak zabitý.

Následne som sa postavil z postele a pobral som sa do skrine, kde som si vybral deku. Rovno som sa rozišiel smerom ku dverám aby som mohol zinst do obývačky. Nechcem aby rano Yoongi dostal infarkt. Stačil mi jeden pohlad na Giho reakciu z pred pár hodín a viem ako by to dopadlo.

Tesne pred tým ako som odišiel z izby, ešte raz som sa obzrel, kde na posteli ležal ničím nerušenú Yoongi. Preto hneď ako som sa uistil, že vážne spí, rozišiel som sa do obývačky.

Tam som sa uložil na gauči, kde som si pod hlavu dal jeden z vankúšov a prikril som sa dekou. Uložil som sa do pohodlnej polohy a zavrel som oči očakávajúc príchod únavy.

Netrvalo dlho a ocitol som sa v ríši snov.

My lovely wolf⇀ ⓉⒶⒺⒼⒾDonde viven las historias. Descúbrelo ahora