nepoznati date

14 0 0
                                    

Sutra dan kada se caroline vratila u ured na stolu nalazila  pozivnica  i nekakva kutija. Što je sada ovo? Opet je netko naručio paket? Ali onda je primjetila da je pismo oslovljeno na nju. Uzima kovertu i čita pismo. I u pismu piše: 𝒅𝒓𝒂𝒈𝒂 𝑪𝒂𝒓𝒐𝒍𝒊𝒏𝒆 𝒏𝒂𝒅𝒂𝒎 𝒔𝒆 𝒅𝒂 𝒔𝒊 𝒑𝒓𝒊𝒎𝒊𝒍𝒂 𝒑𝒊𝒔𝒎𝒐 𝒊 𝒅𝒂 𝒄́𝒆 𝒎𝒐 𝒔𝒆 𝒏𝒂𝒄́𝒊 𝒌𝒐𝒅 𝒇𝒐𝒏𝒕𝒂𝒏𝒆. 𝑴𝒐𝒓𝒂𝒎 𝒕𝒊 𝒔𝒗𝒔̌𝒕𝒂 𝒓𝒆𝒄́𝒊 𝒂 𝒊 𝒊𝒔𝒑𝒓𝒄̌𝒂𝒕𝒊.    
              𝑷𝒐𝒕𝒑𝒊𝒔:𝑲.𝑴
Kada je pročitala pismo bila je zbunjena jer tko se sa njom želi naći i kada u koje vrijeme kod fontane?
Odlučila je otvoriti kutiju i u njoj se nalazila prelijepa crna haljina s ramencama i  štikle palve boje ali najviše ju je privukla ogrlica od dijamanata. Možda mi Lizzy i Joosi napravila slijepi date za šalu. Mislila  je ali njoj je taj rukopis bio previše poznat nikako se nije mogla sjetiti gdje je vidjela taj sličan  rukopis. Nakraj je odlučila da će otići do fontane ali nije znala kada. Intuicija joj je govorila da bi trebala otići do fontane u ponoć. Ali zašto je tako mislila. Taj je dan bila sva u poslu i nije dizla glavu iz papira kada je veći bilo pola 12 otišla se spremiti i otići do fontane. Vani je bilo toplo i već se moglo osjetiti da se uskoro približava ljeto. Kada je došla do fontane primijetila je nekog čovjeka kako sjedi na fontani i čeka je. Iz daleka ga nije mogla vidjeti ali kada se približila i prepoznala lice ostala je u šoku. Nikad nije mislila da će njegovo lice više vidjeti. Na početku ga je mrzaila a sada sama ne vjeruje zašto je tako sretna i iznenađena što ga vidi.

ljubav na drugoj straniحيث تعيش القصص. اكتشف الآن