yavrular pasif ebeveynlerine anne diyor uyarıııı
...
Hyunjin, eşinin dudaklarına bir öpücük bıraktı.
"Bir,"
Kıkırtıları eşliğinde söylediği şey Hyunjin'i güldürürken tekrar öptü. Bu öpücüğü daha sulu olduğunda Felix altından kaçmak için küçük bir çabaya girişti ancak beceremedi.
"Saymaya devam et."
"İki,"
Gülüşleri eksik olmazken yan odadan gelen ağlamaya Felix'in gülüşleri kesildi. Anında kalkmak istedi ancak Hyunjin engel olup tekrar öptü.
"Bu da üç."
"Evet aşkım üç. Hadi kalk da bebeğimize bakayım."
Hyunjin kendini yan tarafa attığında Felix üzerine hızlıca Hyunjin'in tişörtünü giyip kalktı. Odadan koşarak çıkarken Hyunjin gülerek omegasını izlemişti çıkana kadar.
Dakikalar sonra Felix odaya geldiğinde yeni kapattığı gözlerini açtı. Felix kucağında ki bebeklerini sakinleştirmeye çalışırken minik omega babasını görür görmez kollarını ona uzatarak gülmeye başladı.
"Benim mis kokulu oğlum."
Hyunjin'in kucağına gider gitmez omzuna yatmış, dakikalardır onu uyutmaya çalışan annesini şaşırtmamıştı.
Jeongin, annesiyle ne kadar oyun oynamayı seviyorsa babasıyla da uyumayı o kadar seviyordu. Felix de bunu bildiğinden onu aralarına yatırmayı düşünmüştü.
"Artık uyuyabilir miyiz çok yoruldum."
Felix kendini yatağa atar atmaz Jeongin babasının diğer omzuna yatıp az önce yattığı yeri gösterdi.
"Anne."
"Tamam bebeğim bende oraya yatacağım."
Felix de yerine yattığında Jeongin minik elini ağzına götürüp kıkırdadı. Felix onun elini öptüğünde ayaklarını hareket ettirip gözlerinde ki ışıltılarla annesine bakmaya başladı.
Hyunjin ikisinin de saçlarını öptükten sonra burnunu Jeongin'in saçlarına dayadı. Minik oğullarından hem Felix'in kokusu hem de kendisinin hafif süt kokusu geliyordu.
"İyi uykular bebeğim."
"İyi geceler sevgilim."
...
hyunlixin yavrusu jeongin ve minsungun yavrusu chan düşünelim şimdi
BAŞTAN UYARI!!!! BU FİCTE JİKOOK VE WOOSAN VARDIR RAHATSIZ OLACAKLARI ŞİMDİDEN DIŞARI ALALIM SİNİRLERİMİZ GERİLMESİN DURDUK YERE
ay beni bu fice yönlendiren tamamen bu fanarttır 🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
becca | hyunlix
Fanfictionkoydum sevinçlerimi önüme, baktım hepsi sensin. becca; büyüleyici güzellik