...
"Günaydın güzelim.."
Yeni uyanan eşinin dudaklarını öpüp geri çekildi. Felix istemsizce gülümserken aklına dolan oğluyla hızla yanına baktı. Yanında göremeyince kalkmaya çalışmıştı ki Hyunjin engelledi.
"Yeni uyudu, sabah çok erken uyanmıştı.."
"Ateşi var mıydı?"
"Hayır bebeğim, çok neşeliydi uyuyana kadar."
Felix kafa sallayıp biraz yanına kaydı. Eşinin kolları arasına girip kollarını ona sardı direkt olarak. Hyunjin onu kendine sararken Felix'in gözleri kapanmıştı bile.
"Çok yorgunum.. Ben niye bu kadar yoruldum ya?"
"Jeongin her dakika büyüyor ve zorluğu da artıyor.. Alışmamız gerekiyor bebeğim."
"Neden kimse beni bu konuda uyarmadı ya?"
İsyan edercesine çıkan sözleri Hyunjin'i güldürdü. Göğsünde ki eli tutup dudaklarına götürdü.
"Söyleseler çocuk istemeyecek miydin?"
"İsterdim. İkimizin bir parçası o. Jeongin olmasaydı ne yapardım bilmiyorum. Küçücük bedeniyle annesine destek oldu."
Hyunjin Felix'in ne demek istediğini anladığında burnunu saçlarına sürttü. Felix'in gözleri yavaşça açıldı. Daha sonra komodinin üzerinde ki telsize baktı. Direkt yatağın içini gösteriyordu.
Jeongin, ellerini kafasının iki yanına bırakmış mışıl mışıl uyuyordu. Ağzında ki emzik yüzünden sürekli dudakları hareket ediyor, tatlılığına tatlılık ekliyordu. Felix bir an o yumruk elleri öpme ihtiyacıyla doldu. Oğluyla temas etmesi gerekiyordu. Omegası yerinde duramıyordu.
"Hyunnie... Yanıma getir onu ne olur. Kokusunu almam gerekiyor."
Hyunjin eşinin hassasiyetini bildiğinden hızla kafa salladı. Felix'i göğsünden indirip yatağa bıraktığında kendisi de hızla kalkmıştı.
Omega, her an bebeğini yanında istiyordu. Onun tehlikede olduğunu hissediyordu ister istemez. Sadece kendisinin ve eşinin yanında olursa rahatlıyordu. Diğer türlü sürekli sıkıntıda hissediyordu kendini. Bu hissi yıkmaya çalışsa da başaramamıştı.
Hyunjin sonunda oğluyla geldiğinde yatakta dikleşip sırtını başlığa dayadı. Jeongin kucağına geldiği an burnunu boynuna soktu. Çok az gelen süt kokusu gözlerini kapatmasını sağladı.
Minik omega annesinde olduğunu hissetmiş gibi emziğini dudakları arasından itti. Emzik yatağa düşünce minik elini dudaklarına götürmüştü. Felix geri çekildiğinde bebeğinin haline gülümsedi.
Hyunjin'in yardımıyla göğsünü açtığında yavru kurdu göğsüne yerleştirdi. Jeongin uykuda olmasına rağmen direkt emmeye başladığında Felix yavaş yavaş saçlarını sevmeye başladı.
Hyunjin karşısında ki manzaraya kalpli gözlerle bakarken Felix'in üzerine eğilip boynunu öptü. Felix iki bebeğini de küçücük bedeniyle sararken ondan mutlusu yoktu.
✨️
"Anni! Anni!"
Jeongin koşmaya çalışarak annesine giderken Felix eğilip kollarını açtı. Jeongin sonunda kollarını doldurduğunda gülümsedi. Küçük omega anında dudaklarını annesinin yanağına yaslayıp kendince öpmeye -emmeye- başladı.
Chan yavaşça yaklaşıp Felix'in pantolonunu çekiştirdi. Felix ona baktığında güzel gözlerini kırpıştırdı.
"Bende alabilir miyim amca? Bende kucağıma almak istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
becca | hyunlix
Fanfictionkoydum sevinçlerimi önüme, baktım hepsi sensin. becca; büyüleyici güzellik