...
"Lan oğlumu bırak artık!"
Hyunjin Jungkook'un peşinden seslenirken Jungkook onu umursamadan Jeongin'in yanaklarını sömürüyordu.
Hyunjin onun inadına Jimin'in kucağında ki Seungmin'i aldı. Seungmin kahkaha atarak elini Hyunjin'in saçlarına atmıştı.
"Oğlumu bırakırsan oğlunu bırakırım."
Jungkook bunu duyduğu an arkasını döndü. Seungmin'i gülerken görünce kaşları çatıldı.
"Bir tek bana güler misin sen?"
Seungmin babasına daha çok gülerken Jeongin halinden memnundu. Jungkook'un kucağında annesini izliyordu.
"Oğlumu bırak Kook."
"Oğlunu Chan'a ayarlamadan bırakmam Hyun."
"Seungmin'i Changbin'e ayarlayayım bende o zaman?"
"Lan hayır! Daha dört aylık bebek!"
Hyunjin sırıtarak Seungmin'e Changbin'i gösterdi. Küçük alfa Wooyoung'un kucağına yatmış arabasıyla uğraşıyordu.
"Bak Minnie, tam senlik bir bebek alfa."
"Siktir ya! Tamam indirdim."
Dediği gibi Jeongin'i indirdi. Jeongin saniyesinde babasına koşunca arkasından hainmişcesine baktı Jungkook. O da ilerleyip oğlunu aldı.
"Babacığım? Evet seni kimseye vermem ben."
Jungkook onu alıp bahçenin köşesine ilerlerken Jeongin babasına kavuşmanın sevinciyle kahkaha atmıştı. Hyunjin'in boynuna yatıp elini babasının ensesine attı. Küçük saçlarıyla oynarken uyumamak için çabalıyordu. Babasına geldiğinde mayışıp uyuyordu her seferinde, bundan nefret etse de babasıyla uyumayı seviyordu.
"Hayatım sende mi gelsen artık masaya? Jeongin'in maması da hazır hem."
"Uyuyacak gibi, çok aç değilse uyutayım. Uykusu açılmasın şimdi."
"En son uyandığında yedi sevgilim. Aynı şekilde sende. Hadi artık, gelin şuraya."
Hyunjin Jeongin'in saçlarını öpüp kulağına fısıldadı.
"Emir büyük yerden küçük bey. Şimdiden alış, annen ne dediyse o. Karşı gelmek yok."
"Anni."
"Evet anni. Anneni senden daha çok seviyorum."
"Anni benim!"
Kafasını kaldırıp minik kaşlarını çatarak babasına baktı. Hyunjin gülerek kafasını iki yana salladı.
"Hayır, o benim eşim. Senden önce ben vardım."
Jeongin dudak büzdüğünde ağlayacağını anlamıştı. Ağlamaya başlamadan hemen önce Felix'e verip yerine oturdu.
"Annim."
Jeongin çoktan annesinin boynuna sarılmış, kendine yer edinmişti.
✨️
5 yıl önce,
"Hyunjin durur musun artık?"
"Duramam!"
Hyunjin sertçe çıkıştığında Felix elini ondan kurtardı. Hyunjin anında ona dönmüştü.
"Adamı sürüden gönderdin... Resmen sınır dışı ettin.."
"Yani? O da omegama hakaret etmeseydi!"
"Omegan mı?"
Felix'in kısık sesi onu gülümsemeye itse de gülümsemedi. Bedenini Felix'in dibine soktu. Üstten bakışları Felix'i titretiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
becca | hyunlix
Fanfictionkoydum sevinçlerimi önüme, baktım hepsi sensin. becca; büyüleyici güzellik