(Adın Gim y/n 21 yaşındasın. Baban bir mafyadır. Annen sen küçükken ölmüştü, annen öldükten sonra çok kötü olmuşsundur ve bu yaşına kadar baban sana çok destek olmuştur.seni çok seviyordur ve annen öldükten sonra onun yokluğunu sana hiç aratmaz. Mafya olduğu için düşmanı da çok oluyordur bunun içinde çok korumacıdır. Ve sürekli yakın koruman min sung ile dışarı çıkarsın. Hayat hikayen böyle..)
(Odanız. İsterseniz başka birşey hayal edin. Ben bunu beğendim.)~Y/N'den~
"Sabah kalktım, rutin işlerimi halledip aşağı indim. Babam telefonla konuşuyordu.beni görünce telefonu kapattı ve gelip yanıma oturdu."(Salon da bu. Biraz küçük ama yani iki kişilik ev için bu idare edin.)
y/n: baba kiminle konuşuyordun?
Y.b= yn in babası
y.b: kızım bu konuştuğum adam çok güçlü bir mafya eğer onunla iş birliği yapıp ortak olursak bizim için çok iyi olur. Yarın burda o ve oğlu ve diğer ortaklar gelip görüşme yapacağız.
y/n: iyi o zaman ne diyeyim umarım ortak olursunuz... eğer seslenirsen ben mutfaktayım.
"Ayağa kalkıp mutfağa gittim."
(Çok ayrıntıya giriyorsam üzgünüm daha iyi hayal etmeniz için..)💜
"Kendime yiyecek birşeyler hazırladım ve oturup yemeğe başladım. Şimdi diyorsunuz ki
Evde hizmetçi yok mu neden sen hazırlıyorsun? Çünkü bazen kendim hazırlayınca daha iştahlı oluyorum. Telefonuma mesaj gelmişti bu en iyi arkadaşım minji'dendi. Beni alışverişe çağırıyordu. Ben geleceğimi yazdım. Evde çok sıkılıyordum. Odama gidip hazırlandım."(İsteyen başka birşey hayal edebilir.)
"Aşağı indim."Y.b: kızım nereye?
y/n: baba ben dışarı çıkacağım. 2-3 saate evde olurum.
Y.b: adamları yanına almayı unutma kızım
y/n: off onlara gerek yok kendimi savunabilirim.
Y.b: kızım, canım benim dışarıda düşman çok. her duruma karşı yanında olsunlar.
y/n: tamam babacım senin için alırım. Hadi görüşürüzz
" babama sarılıp evden çıktım. Arabaya bindim. Her zamanki gibi korumalar da bir arabaya binip peşimden geliyorlardı. Neyse.. araba durduğunda camdan baktım alışveriş merkezine
Gelmiştim. Arabadan indim ve beklemeye başladım. 15 dk sonra minji gelmişti."(Minji temsili fotoğrafı. Lee Minji.. veya isterseniz başka birinde hayal edebilirsiniz)
"Yine abisi gelmişti, bazen abisi Lee Felix bırakırdı. Onunlada çok iyi arkadaştık."
(
Tanımayanlar için havalı çocuğumuz Lee Felix. 💕 ne kadar yakışıklı ama. Jkjsjsjsjs)
"Minji koşarak geldi ve bana sarıldı. Ayrıldığımızda"
y/n: nerde kaldın ya beklemekten ağaç oldum.
Minji: bende seni özledim y/n'cim teşekkürler.
y/n:ㄱㄱㄱㄱㄱㄱ şaka yapıyorum.
"Felix yanımızda durdu ve ona baktık"
y/n: sanada merhaba Felix ..
Felix: merhaba y/n.
Minji:bugün abicim de bize eşlik edecek y/n, ona da birkaç birşey bakıcaz.
Felix: kardeşim ben alıcam sadece siz seçmemde yardım ediceksiniz.
Minji: hadi girelim o zaman ne bekliyoruz
y/n:peki girelim hadi bakalım kavgasız bir alışveriş olacak mı
"Alışveriş merkezine girdik. Üçümüz ve arkamızdan Felix ve minji'nin korumaları, ve benim çok güvendiğim korumam min sung geliyordu.
Öncelikle biz bir kadın mağazasına girdik, Felix bizi kapının önünde bekliyordu. Birkaç kıyafet aldık ve çıktık. Ardından Felix e almak için bir mağazaya girdik. Minji abisine birkaç şey seçiyordu bense onları izliyordum.."Arkadaşlar bölüm bu kadardı. En başta biraz sıkıcı gelebilir ama sonra bir kereden heyecena giriyor, yani mutlaka okuyun. Oy verirseniz sevinirim, umarım keyifle okursunuz.. Bir sonraki bölümde görüşürüz hoşçakalın BTS ile kalın 💜💜💜💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Randombüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...