Пітер подивився дуже грізно в натовп шукаючи того хто це сказав. Але його відволік погляд Генрі.
П: Чого ви всі дивитесь? Давайте, кожен по своїх справах пішов.
Всі одразу послухали Пена і розійшлись хто куда.
П: Я до Генрі. Фелікс відведи її в мій будинок.
Фелікс махнув головою і жестом показав тобі йти за ним. Я пішла за Феліксом по невідомим стежкам.
Тим часом Пітер підсів до Генрі який сам сидів на колоді дерева.
П: Ти чого скучаєш?
Г: Та нічого такого.. а хто ця дівчина?
П: Я вже її представив. Чи ти не слухав?
Г: Та ні я зрозумів, але звідки вона появилася?
П: Чого вона тебе так зацікавила?
Г: Ти ж казав, що не хочеш мені брехати.
П: Я і не брешу, просто не розказую тобі те, що ти потім і так дізнаєшся. Тим більше, що сталося, що ти так дивно на неї дивився?
Г: Розумієш в книжці описано про всіх героїв, злодіїв чи інших, а її там немає..
П: Може просто письменник не дописав її?
Г: Письменник? Хто це такий?
П: Це той хто писав книги про нас і про магію. Також він може змінювати хід історії, думок чи подій.
Г: А хто являється письменником?
П: Ніхто не знає. Це найбільша загадка нашого світу. Але я тобі про це не розказував.
Пітер встав і перед тим як піти сказав через плече.
П: Лягай спати. Завтра буде важкий день.
Генрі мовчки встав і пішов в свій намет. А Пітер пішов в свій будинок.
**У тебе та Фелікса**
Фелікс повів тебе по стежках. На цей раз вони були більш протоптані і тому загубити Фелікса було не легко.
У: І давно ти тут живеш?
Ф: Давно.
У: Сухо. Зрозуміло і коротко. Саме ці риси тобі дав один із найдорожчих тобі друзів. Так?
Ф: Ти це до чого?
У: 4 роки тому. Пасмурний день. І один хлопчина який підійшов до тебе з проханням допомогти.
Фелікс йшов не зупиняючись і слухаючи слова дівчини.
У: Він попросив тебе, щось, а ти не поміг і тому ти себе картаєш через його смерть.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не по плану
FanfictionУ кожного місця є секрети. Але деякі приховують набагато більше.. - Хто ти? - неспокійно запитав Пітер Пен пустоту. - Я? Я душа цього місця.. - відповів простір ніжним, жіночим голосом. (Раджу подивитися серіал, щоб повністю зрозуміти події в цьому...