1

64 2 0
                                    

Всесвіт "Якось у казці"

(Раджу подивитися серіал, щоб повністю зрозуміти події в цьому фф)

Емма Свон разом з усією командою відправилася в подорож на кораблі до Небувалії, щоб забрати свого сина Генрі. Тамара та Грег викрали його, щоб віддати "штабу", хоча вони навіть не знали хто такий цей "штаб".

Коли корабель капітана Гака заплив в портал їх перенесло в море так, щоб можна було побачити здалека острів.

**В Тамари, Грега і Генрі**

Їх так само викинуло з портала на пісок по середині острова біля якогось озера.

Генрі одразу спробував втекти, але Грег його схопив.

Гр(Грег): Ні, стривай приятель. Тобі нікуди іти.

Тамара з усмішкою на вустах розглядала місце в якому вони опинилися.

Та(Та): Ми зробили це.. Місію завершено)

Г(Генрі): Ви упевнені? Мама прийде по мене. Вони обоє прийдуть.

Гр: Та не вже? Роззернися.. бачиш хотя би одну годинникову вежу? Ти далеченько від Сторібруку.

Г: Немає значення. Мої батьки вже були в Зачарованому лісі і можуть повернутися знову.

Та: Ми не у Зачарованому лісі. Ми у Небувалії)

Г: Небувалії? Ви хочете знищити цей острів?

Та: Це місце джерело магії.. а де наш комунікатор? Треба відправити сигнал у головний штаб.

Гр: На.

Грег дав Тамарі рацію.

Г: Штаб у джунглях? І хто ж там працює?

Гр: На кого ми працюємо тебе не обходить. Лише знай, що вони дбають про нас.

Г: Та не вже? А вони можуть сказати як ви повернетесь до дому, якщо знищите магію?

Гр: Ми не ставимо запитань. А просто віримо в нашу справу.

Та: Грег..?

Гр: Що?

Та: Немає сигналу.

Вона передала рацію Грегу. Він її покрутив і відкрив відділення з батарейками.

Не по плануWhere stories live. Discover now