Ф: Тебе Пен шукає.
У: І тобі привіт, Фелікс)
Я обернулась і подивилась на блондина.
У: Чого його величність не схотів сам прийти або закликати через кинджал.
Ф: Це ж Пітер. Він любить все ускладнити.
У: Для нього все це гра.
Фелікс подивився на дівчину яка сиділа непорушно розглядаючи красоту Неверленду.
Ф: Ходи, бо ти знаєш "його величність" і його примхи)
Ти посміхнулася і разом з правою рукою короля відправилася в табір.
В таборі якраз була вечірка яка проходила кожен день. Всі стрибали і танцювали навколо вогнища.
А Пітер.. Пітер сидів в центрі уваги і грав на флейті.
Мелодія була прекрасна. Саме ця мелодія звучала у Небувалії в ночі. Коли тут не було дерев, а стояло лише поле. Вітер в ночі завивав цю мелодію.До Пена підійшов Фелікс і махнув головою в твою сторону. Пен перестав грати, але музика ще досі лунала, а загублені й досі танцювали. Фелікс сів подальше від гармидеру, а Пен взяв тебе за руку і відвів трохи далі від вогнища, і загублених.
П: Ти дізналась про те, що я тобі сказав?
У: І тобі привіт, Пітер. В вас з Феліксом в двох не прийнято вітатись?
Пітер підняв брову і став серйозним.
У: Дізналась.
П: Мені кожне слово витягувати?
У: Господи, який ти нервний.
Я розказала все, що мені сказав Генрі. Пітер хоч і слухав, але більшість мого переказу він обдумував як зробити так, щоб Генрі забув про батьків.
У: На цему все)
П: Ти мені допомогла) навіть твоєї здібності з емоціями не знадобилось.
У: Як це не знадобилось? Я спеціально йому навіяла емоцію довіри) чи ти думаєш, що він все так би і розказав? Завтра він забуде про те, що розтріпав свою таємницю веселощів)
П: А ти не така проста..)
У: Треба було краще дивитися коли випускав мене з кинджалу)
П: Я не жалію, що тебе випустив)
У: А я жалію, що не вбила Девіна.
Я різко змінила тему дивлячись на безобідного на вигляд, загубленого хлопця.
П: Навіщо тобі його вбивати?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не по плану
ФанфикУ кожного місця є секрети. Але деякі приховують набагато більше.. - Хто ти? - неспокійно запитав Пітер Пен пустоту. - Я? Я душа цього місця.. - відповів простір ніжним, жіночим голосом. (Раджу подивитися серіал, щоб повністю зрозуміти події в цьому...