4

28 2 0
                                    

В пустоті пролинув ніжний і тихий, дівочий голос.

П: Ти дух кинджала?

?: Вгадав.

П: Покажися)

З хащів вийшла дівчина років 16. В неї було біле волосся з прядками синього відтінку. На ній був незвичайний одяг, а також незвичайні здібності.

Вона дивилась не на Пітера, а на магію яка одразу потухла коли дівчина зжала руку

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Вона дивилась не на Пітера, а на магію яка одразу потухла коли дівчина зжала руку.
Коли дівчина подивилась на Пітера то побачила в його очах маленький "шок".

П: Що це за магія?

?: Це стародавня магія. Та яка лишилась тільки у мене. Всіх інших моїх сестер з такою магією просто вбивали.

П: Ви ж безсмерті.

?: Тільки я. Той хто нас створив віддав останню силу в моє безсмертя. Тому я одна з нашого роду.

П: А багато може твоя магія?)

?: Звісно. Вона може все, що бажає той хто керує кинджалом. Але ти і сам знаєш кожна магія має свою плату.

П: А яка плата?

?: На диво плата це моє існування.

П: Тобто ти живеш і магія разом з тобою?

?: Саме так) а ти той хто володіє кинджалом?

П: Ось цим? Так)

Пітер витягнув кинджал.

?: Як тебе звати?

П: Я Пітер Пен. Король Небувалії. А в тебе є ім'я?

?: Звісно. Я Уляна.

П: Скажи чесно.. в тебе був власник до мене?

У(Уляна): Так. Тільки один. І той загинув через владу яку надавав кинджал.

П: Що з ним сталося?

У: Він був простим смертним і через величезні можливості кинджала він почав сходити з розуму. Головна умова це щоб я жила, а він мене замкнув в якомусь підвалі. А в магії є свої границі про які мій минулий власник не знав) Я могла йому помститися тільки тоді коли тримала кинджал в руці. Саме в той момент я могла себе відчувати незалежною. Коли мого власника не стало кинджал потрапив через портал в Небувалію під воду.

Не по плануWhere stories live. Discover now