♡Rada♡

127 5 22
                                    

POV: JANN

Następnego dnia....dużo myślałem o tej randce. Umówiliśmy się na dzisiaj u mnie o 16 i nawet zaproponowałem jej żeby została na noc. Dziewczyna powiedziała że zastanowi się.

Miałem nadzieję, że znowu włoży tą (ulubiony kolor) sukienkę, bo wygląda w niej....ym, ładnie.

Popatrzyłem się na mojego pluszowego przyjaciela, oczekując rady. Od pluszaka. Czy oszalałem? Tak, na pewno na punkcie (T/I).

- Nie jesteś gotowy na to co robisz, prawda? - odezwał się Grześ.

Westchnąłem I pokiwałem głową.

- Ale przecież ją kochasz...

- Nie Grzegorz. Nie kocham jej.- powiedziałem spokojnie zanim wybuchnąłem. - To jest obsesja! Kto normalny ma zdjęcie jakiejś osoby ukryte w szafie? Tracę zmysły gdy przy mnie jest...Ona...Jeżeli wybierze kogoś innego, załamię się. I to na serio. - dodałem, a usta mi drżały, wyobrażając sobie jak.... (T/I) jest szczęśliwa z kimś innym...

Po chwili ciszy głos znów zabrał mój pluszak.

- Ciebie naprawdę porąbało. - Powiedział Grzegorz.

- Być może..ale..

- DEBILU ONA CIĘ KOCHA. Powiedziała mi o swoich uczuciach do ciebie kiedy tu była a ty poszedłeś do toalety.

Zastygłem. (T/I)....mnie kocha?












(PRZEPRASZAM ZE TAKI KROTKI ROZDZIAL ALE CHCIALAM COS WSTAWIC ZANIM POJDE DO SZKOLY 😭 POZDRAWIAM WAS KOCHAMI)

Childhood Memories || JannOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz