BÖLÜM 3

46 2 0
                                    

Sabah erkenden kalktım. Gece düşünmekten uyuyamamıştım zaten. Saat 8'e gelmek üzereydi. Hemen kalkıp kısa bir duş alıp dolabımın başına geçip ne giyeceğimi düşündüm bir süre. Doğru dürüst giyecek birşeyim bile yoktu ki. Mavi bir elbise alıp giyindim. Bu elbiseyi geçen sene abim almıştı ama hiç giyememiştim annem izin vermemişti. Aşağıdan annemin seslenmesiyle kendime geldim.
'Cansu,Çağatay geldi.'
Saçlarımı düzeltip aşağı indim ayakkabılarımı giyip çantamı aldım dışarı çıktım. Çağatay gülen gözleriyle beni bekliyordu.
'Günaydın güzelim.' dedi. Annem arkamızda bizi izliyordu. Utançla kafamı önüme eğip 'Günaydın' dedim. Çağatay'ın arabasına binip evden uzaklaştık.
'Nereye gitmek istersin.?' diye soran Çağatay'a dönüp 'Sadece kahvaltı mı edeceğiz yoksa bütün gün beraber mi takılacağız.' diye sordum. Gülümseyip 'Evliliğimin ilk gününü karıma ayırdım,yani bütün beraber takılacağız. dedi. Elimi tuttuğunda Utançla başımı önüme eğdim ama elimide çekmedim. Uzak durup onuda kendimide üzmek istemiyordum. Ona alışmam lazımdı.
'Ne yapmak istersin.' dedi.
'Sakin bir yerlere gidelim mi.?'
'Gidelim güzelim. Kahvaltımızı yaptıktan sonra gidip kayıt işini halledelim. Sonra gezeriz biraz.'
'O zaman okula yakın bir yere gidelim mi.?'
Okula yakın bir kafeye geldik. Çağatay karşıma oturup siparişleri verdi.
'Nişanlı olmamıza hala inanamıyorum sence bizden nasıl bir çift olur.?' güldü masanın üzerinde duran elimi tutup 'inan bana bende bilmiyorum bildiğim tek şey sende beni seversen seni çok mutlu ederim.'
Sessiz sakin kahvaltımızı edip kalktık okulun önüne gelince önüne geçip iki elinide tuttum.
Şaşırıp kaşlarını çattı bir sorun mu var der gibi başını salladı.
'Kayıt yaptırmadan önce annemlere bir danışsak mı.?' dedim.
'Neden.' diye sorunca ellerimi ellerinden çekip başımı önüme eğdim.
Kollarını belime sarıp beni kendine çekti 'Merak etme ben halledeceğim.'dedi.
Kaydımı yaptırıp çıktık biraz daha gezip bir yerlerde oturup bir birimizi daha yakından tanımak için sorular soruyorduk.
'Kursa gitmek istediğini söylemiştin ne oldu o iş.'
'Gidemiyorum,annem göndermiyor.'
'Aksam konuşucam ailenle bundan sonra okulunada kursuna da gideceksin. Neler yapıyorsun kursta.?'
'Amigurumi bebek oyuncak falan.'
'Elinde hazır varmı görmek istiyorum.'
'Var bize gelince gösteririm.'
'Eminim çok güzellerdir.'
'Sizin yemeklerinizi kim yapıyor.?'
'Yemekleri genelde babam yapıyor. Pek beceremesede idare ediyoruz.'
'İstersen bundan sonra ben yaparım yemeklerinizi.'
'Sen zahmet etme güzelim biz idare ediyoruz.'
'Ne zahmeti canım bundan sonra yemekleri ben yapıcam itiraz istemiyorum.'
'Bir gün gerçekten canın olurmuyum acaba.'
'Kim bilir belki.'

KARA SEVDAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin