Rodiče:Boj a Wišana
Zita je družkou zesnulého lva jménem Tako,nikdy se nevzpamatovala z jeho ztráty.A chce zabít Simbata,aby pomstila jeho smrt.Nejstarší syn Kipi,prostřední Viti a nejmladší Tovu.
Tako je mystrem přetvářky a snad tím vůbec nejprohnanějšým a nejambicióznějším zviřetem v celé lví říši svého bratra Leona,v jehož stínu je nucen žít.Celým srdcem prahne po královské koruně,ale je moc slabý,než jeho bratr Leon.
Kipi je nejstarší syn Tokoa a Zity,bohužel je také nejhloupější,asi zato může kláda,když byl malej spadla na jeho hlavu velká kláda.
Viti je dcera Takoa a Zity,má staršího bratra Kipiho a mladšího Tovua.Zamilovala se do Kofyho.
mimi
Tovu je odmalička vyhnancem společně se svojí matku Zitou,žije v zemi vyhnanců.Jeho otcem,i když nevlastním,je zesnulý Tako.Má i sourozence staršího bratra Kipiho a prostředni sestru Viti.Na rozdíl od ostatních ve smečce vyhnanců,kterým vládne jeho matka Zita,byl Tovu vždy jiný.Nikdy netoužil po moci a nebo zabíjení.Když se seznámí s malou lvicí Kinanou o které netuší,že je princezna a dcera,krále lví říše,je konečně šťastný.Jejich přátelství přeruší,ale Zita,která odvede Tovua,a Simbat který odvede Kinanu,oba jsou smutní.A tak se seznamuje i s Kionem,protože Mej-Lin potřebovala pomoc před Tovuovou rodinou.Po tomto incidentu začne Zita,Tovu učit techniků zabijáka.Po několika letech zachrání Tovu život lvici.Když zjistí že je to Kinana,po oba je to příjemné shledání.Postupne se do sebe zamilují.Jejivh lásce,ale braní Simbat,který nemá rád Tovua a Zita,která nenávidí celou Simbatovu rodinu.Přesto všechno chtějí být Tovu a Kinana spolu navždy.