Kiriho je přítel Kiry,a vůdce lví hlidky.
Kiriho je syn krále a královny a mladší bratry Akiry.Je druhouzeným lvem královské rodiny lví země a vůdce lví hlídky.
Osobnost:Než se stal vůdce lví hlídky,byl Kiriho hravý,bezstarostný a poněkud nevyzrálý lvíček,což otec doufal že stoho jednou vyroste.Nebyl však tak lehkomyslný jako je kamarád Tamu a stále respektoval pravidla.Když byl Kiriho lvíče,byl docela vzpurný jako jeho sestra Akira,ale rychle nedělal špatně věci.Už jako malé lvíče měl postoj vůdce,který společně se svými přáteli zachrání Kiwia Jako vejce.V současné době je Kiriho divoký lev,který má velký smysl pro zodpovědnost.Svou pozici vůdce bere velmi vážně a snaží zajistit,aby se nikdy nevydal cestou,kterou udělal jeho prastrýc.Velmi váha zda použít hřev starších k ničemu jinému než k ochraně lví zemí a ochraně kruhu života.Kiriho chápe,že ne všichni hyeny jsou špatné.Nevěří,že boj je vždy odpovědi na všechno.Kiriho je velmi pozorný a zručný ve spojováni informací.Má důvěru ve své přátele a je citlivý k jejím pocitům a nerad je vidí zraněné nebo smutné.Velice se stará o rodinu o všechny na kterým mu záleží.Stará se o všechny lví zemí a později v království vodopádů.Když však vyhání nechtěná zvířata lví země a později v království vodopádů.Stává se velmi rázným a divokým,nebojí se být drsný.Jeho odvaha je nepopirátelná,protože bude čelit jakémkoli protivníkovy v země lvů a později království vodopádů.Kiriho je skutečný vůdce,autoritativní a ochotný dávat rozkazy komukoli ať už jsou to přátelé,rodina nebo nepřátelé.Když Kiriho nepracuje,je to uvolnění a zábavný lev.Kiriho se setkal sKirou,když Kira byla na cestách,a pak se rozhodl se že s Kirou zůstat v království vodopádů.
logo