Evil je královský princ,který v budoucnu je král.
Hodný,milý na Kayru a Nelkšu,i ostatní.Ale je zlý jen na někoho,nejvíce na Tamlse,když mu balí holku.Nehledal partnerku a našel jí Nelkšu,nebo ona jeho.
Narodil se spolu s bratrem Zerusem a sestrou Xanté.Jeho bratr byl před určen stát se králem,a Evil byl rád že jeho bratr bude král.Jednoho dne potkal Nelkšu,tak spolu začali kamarádit,častěji se vídali.Bratrovi začalo být divní a tak ho pronásledoval.Evil hned bránil,bratra to nijak nezajímalo a tak odešel.Bratr Zerus umřel a tak se Evil stal králem.
Nělkša je Evilova kamaráka z deství,když se i dospělosti setkali zamilovali se do sebe.
Nelkša je Evilova kamarádka a pozdějí je jeho láska a královna,a má sestru Kayru.Když byla mladá,tak byli s Evilem nejlepší kamarádi.Když si se s Evilem hráli a prali z legrace dost často ho porazila.Nelkša je pohodová a směje se nebezpečí do tváře.Nekdy je starostliva o Kayru i o Evila,a Ezru,ona taková je.Je to hodná lvíce dokážete jí také ocenit?Nelkša je velmi krásná lvice jak se patří a pro Kayru určite vzor.Nelkša je velmi inteligentní mladá dáma,a dokazujíto její oči.Nelkša má asi ten nejšibalštější pohled co znám.myslím že spolu s Evilem jsou to dvě hlavní a nejolíbenejší postavy lvů.Tak oblíbený jako je Mayra,Ezra,Fuli,Kion,Kira a Kiriho.
kytka