Část 34 Kiriho lví hlídka v království vodopádu

40 1 0
                                    

Anura je kamarádka Kiriha,a později druhá velitelka Lví hlídky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Anura je kamarádka Kiriha,a později druhá velitelka Lví hlídky.Žila v kralovství lví (Zatím se o jménu neví).Je gepardice,která se podobá královskému gepardu.A její zvláštní schopností je její vysoká rychlost,to proto je členka lví hlídky a nejrychlejší člen. 

Vzhled:Jako mladě je většina vzhledu Anury stejná.Ale i jiná a její ocas je trochu nadýchanější.Anura vypadá jako královský gepard.Světle modrá,víc světle modrá zážicí srst s tmavě modré skvrny a znaky po celém těle.Z těchto skvrn má pět obdélníkových skvrn s menšimi skvrnami stejně jako tři skvrny na obou stranách obličeje,tři na horní části na každého ucha a malou skvrnu ve tvaru srdce na hlavě.Na zadní straně její hlavy je také tvar podobný šípu.Také na zádech má dvě malé srdíčka.Skvrna ve tvaru srdce na její hlavě je větší.Její vnitřní uši jsou tmavě žluté a venku jsou černé.Její tlama,tlapky a podbříšek jsou bílé, stejně jako srst kolem očí.Její barva očí je světle modrá a má černé řasy.Její nos je tmavě červený.Anura je pružná a hubená,s lehkým rámem,velkými špičatými a dlouhým ocasem.Její čelist je ostrá a výrazná.Na levém rameny je zobrazeno tetování lvi hlídky tmavě modré.

Osobnost:Anury sebevědomá a nezávislá.Dobře si uvědomuje že je nejrychlejší zvíře,a Nebojí se to říct.Ačkoli obvykle nosí sebevědomý úsměv,rychle pochopí závažnost nebezpečných situací.Fokáže se chovat povýšeně a mírně arogantně,ale má dobrý smysl pro logiku a ukazujeme se jako loajální a starostlivá přítelkyně/kamarádka která se hluboce boji o ty,na kterých jí záleží,když jsou nebezpečí nebo nouzi.Je velmi nezávislá a nejraději loví sama,ale ostatní přátelé lví hlídky jí berou jako svou rodinu.Umí být sarkastická a poměrně vznětlivá,často říká vážně?,když se naštve.Zdá se,že Anura je mírně rozhořčená skutečností,že lvy vládnou lví zemy,a má ráda lvy a respektuje je.Nemá ráda vodu,bahno a brouky,a když se jí někdo dotýká,a paviáni.Nesnáší některé pachy,jako je Tamuv smrad.Anura měla noční můru o paviánech,pronásledovaly jí to proto moc nemusí paviáni.V určitých situací,kdxž tu není Kiriho projevuje pocit pevné autority.Anura je netrpělivá a nerada čeká.Anura stejně jako zbytek lví hlídky,se stará o lví zemy,pozdějí království vodopádů a dělá,co je jejích v silách aby ochránila kruh života.Využívá svůj dar rychlosti k pomoci zvířatům v nouzi a nebude,a nebude vždy čekat až lví hlídka přijde.Je drsná a divoká když jsou tu nepřátelé.Jako teenager Anura začala vyvíjet trochu klidnější povahu.Jak Anura pomáhá Kiriovi,tak díky tomu,proč jí Kiriho vybral jako druhou velitelku lví hlídky.Anure víc záleží po Kiriho,jako by to byl její bratr.

Anure víc záleží po Kiriho,jako by to byl její bratr

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Postavy z AfrikyKde žijí příběhy. Začni objevovat