Část 37 Savannah

13 0 0
                                    

Savannah je bývalá královna království vodopádů,Kesar a Keršara tet vládnou království vodopádů,později bude královna Kira a Kiriho

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Savannah je bývalá královna království vodopádů,Kesar a Keršara tet vládnou království vodopádů,později bude královna Kira a Kiriho.Je matka Keršary,Killie a Nifer.A babička Kiry,Anuara,Kendry,Kendara a Keyry.

Vzhled:Savannah má oranžovou srst.Její oční okraje,tlama a bříško má světle žluté.Vnitřní čas uši je světle hnědá,a okraje uši oranžové a nahoře okraje uši žlutá.Jej8 oči jsou žluté a modré,a obočí černé.Její nos je růžový.Má tři velké žluté skvrny na pravém rameni,a čtyři na zadní noze,a má dvě pod očima.Spička její ocasní chocholka je světle hnědá.

Osobnost:Savannah je velmi nápomocná,všem ostatním zvířatům a věří,že každý může být vyléčen.Kdyř jí Kira vyprávěla o lvů co má mocní hřev starších,měla stoho Sawannah velkou radost,protože řev se vrátil do království vodopádů.Velmi důvěřuje Kiře a věří,že Kira bude velmi dobrou královnou.Savannah je moudrá,soucitná a je velmi milovaná všemi zvířaty království vodopádů.Když se Kira stane královnou a tak Savannah cestuje mezi královstvím vodopádů a kralovstvím lesa u dvou lvích soch,bydlí tet na dvou místech,střídá si to.Vžtyt tam má vnoučata.

Postavy z AfrikyKde žijí příběhy. Začni objevovat