Šakaly rodince vládne matka a manželka v jednom,a vládne I svému klanů.Jménuje se Skyelend.Skyelend je samička šakala,která žije ve vyhnaství.
Osobnost:Je intrikánská,mazaná a nevyzpytatelná a má talent předstírat zdvořilost a laskavost,což je dovednost,kterou učí svá štěňata.Skyelend je hrdá na lstivost svého druhu a věží že jsou chytřejší než ostatní zvířata.Ráda krade zviratumy,kterých získala důvěru a pak trvá na tom,že to všechno bylo nedorozumění.Skyelend je chamtivá,hrabivá materistická a chamtivá.Takže nemá žádnou účtu ke koloběhu života.Navzdory svým intrikánským způsobem je Skyelend vděčná těm,kteří jí pomáhají.Stará se také o svou rodinu a respektuje jí.Je pravděpodobné,že se stala laskavější,poté co se Mej-Lin stala vládcem vyhnanstvu.
Rey je šakalí samec,který žije ve vyhnaství.A je druh/manžel Skyelend,a otec několik štěňat.
Osobnost:Rey je líný,lačný po jídle a poměrně hloupý.Má stejnou nevyzpytatelnou povahu jako Skyelend,ale je spíše následovníkem než vůdcem.Je k ní velmi sebmisivní a nikdy nezpochybňuje její činy.Také rád spí a netěší ho,když ho někdo vyruší z odpočinku.Skelend se bojí víc než lví hlídky,ale tomu nebrání svalit vynu na Skyelend,aby se vyhnuli trestu od hlídky.I když není velm chytrý,je milý a laskavý ke svým dětem
Kijana je mladá šakalí samička,která žije ve vyhnaství.Je dcerou Skyelend a Rey,a sestra pro šakalí sourozence.
Osobnost:Kijana je stejná jako její matka,manipulativní,bezhohledná a nevyzpytatelná.Navzdory tomu je však také velmi obezřetná a všímá si svého okolí,často se ptá své matky v přítomnosti jakýchkoli členů lví hlidky,kteří by mohli překážet jejím vlastním útokům.Je také nadšenou posluchačkou a je také velmi všímává.
Danger je mladé šakalí sameček,který žije ve vyhnanství.Je syn Skyelend a Rey,a bratr Kijany a dalších sourozenců.
Osobnost:Danger rád těší svou matku.Je velmi poslušný a loajární syn,který se postaví za svou matku,i když se mýlí.I když to není jasné,je možné,že Danger chtěl žít v lvi zemy,protože chtěl potesit svou matku.